Flashback bygger pepparkakshus!
2008-04-15, 10:21
Medlem
Shoo! när jag köar flera albummappar i mitt givetvis nyinköpta winamp blir det oftast helt fel.

Windows frågar då vart jag vill flytta vederbörande filer men köar filerna ändå, lite jobbigt då jag får trycka cancel ett x antal ggr.

Någon som vet hur jag löser detta?
Citera
2008-04-15, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheSupervizor
Shoo! när jag köar flera albummappar i mitt givetvis nyinköpta winamp blir det oftast helt fel.

Windows frågar då vart jag vill flytta vederbörande filer men köar filerna ändå, lite jobbigt då jag får trycka cancel ett x antal ggr.

Någon som vet hur jag löser detta?

Använd gamla klassiska versioner av Winamp.

Winamp är ett bra exempel som bara bli sämre och sämre i och med att de försöker göra det mer krångligt en nödvändigt.
Citera
2008-04-15, 11:25
Medlem
jupp håller med, Kör med Winamp Lite.
Citera
2008-04-15, 12:34
Medlem
impalias avatar
Så sant som det är sagt!
Winamp blir bara sämre och sämre. gå in här http://oldversion.com/program.php?n=winamp så kan du tanka versioner mellan 0.20 och 5.21
Citera
2008-04-15, 16:33
Medlem
d00rkeys avatar
Jag är nog beredd att hålla med, även jag! Winamp blir knappast bättre -- eller lättare att handskas med i alla fall..

För ett tag sen läste jag om att man skulle vara tvungen att uppdatera Winamp p g a att säkerheten skulle vara bristfällig annars, och då körde jag så klart (?) ner den senaste versionen. Men det skulle jag ganska snart ångra... Istället ställde jag mig själv frågan; va' fanken har Winamp på det stora vida internätet att göra?? Svar: Ingenting!

Winamp blockerar jag helt via brandväggen, och jag använder bara programmet för att spela upp mina (lokala) mp3-låtar. Och då funkar det alldeles ypperligt med v 0.3.1 eller nå't sånt.. Nästan...
Citera
2008-04-18, 09:11
Medlem
hmmm.. det verkar inte vara fel på winamp.. även Vlc beter sig lika illa när jag ska köa fler än 1 mapp Hjäääääääääääääääääääälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in