• 1
  • 2
2008-04-13, 15:50
Medlem
927s avatar
min tanke är det kanske är nån process av dom som körs nu som börjat äta cpu, då tar ju isf den processen resurser när du ska göra nåt annat med datorn.
om cpu användningen och systemets vänteprocess ligger runt 5% så är det alltså ok = då vet jag inte vad som är problemet
Citera
2008-04-13, 16:18
Medlem
Mentalitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
min tanke är det kanske är nån process av dom som körs nu som börjat äta cpu, då tar ju isf den processen resurser när du ska göra nåt annat med datorn.
om cpu användningen och systemets vänteprocess ligger runt 5% så är det alltså ok = då vet jag inte vad som är problemet

nix allt ligger på 7% då allt är dött.... Men satan sitter och retar mig på dom där filerna
Citera
2008-04-13, 17:46
Medlem
927s avatar
det skulle ju isf va 93% på systemets vänteprocess men du fatta nog vad jag mena..

menar du det som RCE hittar så är det ju inga filer utan nycklar/värden i registret. skulle jag skanna min dator med nåt sånt så program så skulle nog 500-1000 "fel" hittas
Citera
2008-04-13, 17:52
Medlem
Mentalitass avatar
Citat:
det skulle ju isf va 93% på systemets vänteprocess men du fatta nog vad jag mena..

menar du det som RCE hittar så är det ju inga filer utan nycklar/värden i registret. skulle jag skanna min dator med nåt sånt så program så skulle nog 500-1000 "fel" hittas

Oki ja då får det ligga Har kört manager flera ggr å men icke något sker.

YTTLIGARE FRÅGA 927!!

Fan kom just på en sak, ladde ner en trail version på Folder Lock men gillade detta fan ej så ville ta bort det, oki det kräver att man skall logga in och detta gör jag och väljer uninstall och då kommer frågan varför man vill dumpa skiten, svarat på alla i olika sätt och tryckt på uninstall men likt förbannat så ligger skiten kvar....

Hur skall jag gå tillväga för att slippa detta helvete?
Citera
2008-04-13, 18:14
Medlem
927s avatar
jag valde dont need it at the moment och sen kom det väl fram en knapp där det stog uninstall, mitt program är iaf borta, förutom filen uninstall som finns kvar i mappen
Citera
2008-04-13, 18:39
Medlem
Mentalitass avatar
Citat:
jag valde dont need it at the moment och sen kom det väl fram en knapp där det stog uninstall, mitt program är iaf borta, förutom filen uninstall som finns kvar i mappen

Oki skall testa under kvällen, lite busy just nu
Citera
2008-04-14, 09:37
Medlem
Mentalitass avatar
Citat:

Inte fan vill det funka för mig inte, startat om allt och prövat ta bort det flera ggr, skall jag prova i felsäkertläge?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in