2008-04-10, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Jepp en del kommentarer där är väldigt lika en del här, undra vad det kan bero på

Mitt bidrag:

"Metro är en rasistisk svenskhatande tidning, därav att de låter svenskhatande rasister som Nabila Abdul Inte Fatta spy ut sin rasistiska dynga i blaskan... Flytta hem Nabila så att vi slipper dig, då slipper du också all "rasism" som du utsätts för."

Citera
2008-04-10, 21:44
Medlem
Dom har väl haft inkvoterade kulturberikare länge nu i metroblaskan, vad jag kan minnas har det varit samma gnäll år ut och år in. Samma ramsa, bara olika ansikten. Vad det tillför för journalistisk kvalitet verkar redaktören inte ha funderat över.
Citera
2008-04-10, 22:34
Medlem
Doncos avatar
Vem av herrarna skrev denna?

Citat:
Måste säga att jag tycker synd om Nabila. Syftet med att låta N skriva sin dynga är förmodligen att få uppmärksamhet till tidningen Metro.

Det blir lite som när nån ställer ut en bajskorv som konst i en konsthall eller nåt liknande meningslöst.

Grattis Nabila du är metros egna lilla bajskorv.

Ett tips ta dig därifrån innan du helt sålt ut dig.

Jävligt bra liknelse

OT:

Jag har mailat Metro några gånger angående deras skitblaska och deras kolumnister. De har inte svarat mig en enda gång.

Oftast brukar de vara jävligt snabba på att stänga av kommentatorsfunktionen när det är allt för "känsligt"
Citera
2008-04-11, 16:41
Medlem
Doncos avatar
Metro har fortfarande funktionen öppen

Helt otroligt, jag har då aldrig sett på maken till att PK-Metro faktiskt låter sina läsare komma till tals. Lustigt nog så är alla PK-idioter sågade vid fotknölarna vid det här laget p.g.a. dåliga argument.
Citera
2008-04-11, 18:05
Medlem
Mad monks avatar
Donco varför fick du mig att läsa denna dynga?

"Jag försvarar inte våld men jag förstår det"!? Människan bakom dessa ord måste vara lite korkad. Förövrigt är hon jävig en journlaist ska alltid vara obektiv det är inte trög-Fattah.
Senast redigerad av Mad monk 2008-04-11 kl. 18:08.
Citera
2008-04-11, 19:24
Bannlyst
Mitt bidrag: Journalister porträtterar förorten på ett felaktigt sätt? Det förekommer alltså inte särskilt mycket våld? Så ett gäng kulturberikare blir arga på journalisterna för att de ger en "inkorrekt" bild av förorten och väljer därför att dödshota journalister för att motbevisa detta? Hyckler på hög nivå. Ska vi uppmärksamma faktumet att Edin skaffat sig ett jobb? Tycker till och med du att en invandrare som jobbar är så ovanligt att det borde få ett tvåsidorsuppslag i Aftonbladet?

Kul att se att Metro ej stängt ner kommentatsfunktionen. Än.
Citera
2008-04-11, 20:44
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Donco varför fick du mig att läsa denna dynga?

"Jag försvarar inte våld men jag förstår det"!? Människan bakom dessa ord måste vara lite korkad. Förövrigt är hon jävig en journlaist ska alltid vara obektiv det är inte trög-Fattah.

För att jag inte villa vara ensam om det - Ska jag ha mardrömmar så ska du också ha det
Citera
2008-04-11, 22:15
Medlem
aryan_utophias avatar
det borde va skottpengar på haggor som hon, jag upphör aldrig att förvånas över skiten Metro publicerar.
Det är fruktansvärt att den delas ut gratis till massa ovetande stackars människor som inte förstår tidningens agenda, att hjärntvätta oss vita svenskar till att acceptera vår kommande utrotning.
Citera
2008-04-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
det borde va skottpengar på haggor som hon, jag upphör aldrig att förvånas över skiten Metro publicerar.
Det är fruktansvärt att den delas ut gratis till massa ovetande stackars människor som inte förstår tidningens agenda, att hjärntvätta oss vita svenskar till att acceptera vår kommande utrotning.

Egentligen borde man rikta agressionen mot tidningen metros redaktion som släpper in krönikörer som inte har något eget att komma med. Fattah tar ju bara upp invandrarfrågan ur exakt samma synvinkel som invandrarskribenterna före henne.
Citera
2008-04-11, 22:51
Medlem
mega_techs avatar
Är så trött på att folk skyller på hur det svenska systemet är. Det är de enda dom kan klaga klaga och återigen klaga. Vad säg om att göra någonting åt det!? Blir så himla arg på det!
Citera
2008-04-11, 23:16
Medlem
Hon hade några goda poänger i sin krönika dock:

Citat:
Att vara medveten om medias snedvridna bild och se de stå och fotografera och hitta på en historia som bygger på okunskap och ren lögn är en tillräckligt stor anledning att agera.

Citat:
Yttrandefrihet och demokrati i all ära. Men om yttrandefrihet är att ljuga om en specifik händelse, grupp eller område så är det ingenting jag värnar om. Om demokrati är att bara en grupp ska få komma till tals i media

Man måste bara vända på det...
Citera
2008-04-12, 13:09
Medlem
kommentarerna e stensköna. ös på grabbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in