• 3
  • 4
2008-04-12, 21:04
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseud0nym
Skulle snarare tippa på Jesus...

On topic: Varför?

vi snackar inte sci-fi nu...
2008-04-12, 21:23
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master_b
Du kan ju alltid kapa av penis och sy fast den på näsan. Då kommer du garanterat bli ihågkommen.

Lektionsal, Washinton DC, år 3403:

- To sum it all up, dont cut your penis of and attach it to your nose, like AnkJävel did in early 2000.
hahahahhaah fyfan den va bra!
2008-04-14, 10:55
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennie24

Får jag fråga vad som är viktigt då man blivit äldre? För det låter som att du hittat nåt annat.. Att säkra framtiden för t.ex. sina barn är även det att på sätt och vis bli ihågkommen, att göra något för tiden efter att ens existens har upphört (om den har det, dvs).. Att leva i nuet är mest tråkigt (enligt mig), så jag ser fram emot ditt svar

Jag reste runt i världen, gjorde nya saker, och har nu återvänt hem och skaffat ett svenssonliv

För mig handlar det om att försöka åstadkomma något detta livet som jag blir riktigt nöjd med. Inte riktigt att "leva i nuet", men däremot ett "projekt" som bevisar för mig själv att min existens är berättigad.

Det handlar inte längre om att försöka bli odödlig genom att bli ihågkommen i framtiden - utan mer om att bevisa för mig själv att jag gjort "det" jag skall göra. Svårt att förklara men jag hoppas du förstår.
2008-04-14, 13:25
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Nu ska jag berätta en stor sanning. När du är död så spelar det ingen roll om folk kommer ihåg dig eftersom du inte kommer Existera.

Men du är nog för dum för att förstå detta.
Han kanske vill fejka sin död och se hur folket hyllar honom från skuggan...som Elvis.
2008-04-14, 14:26
Medlem
jaja, alla blir ihågkommna, du hamnar på ett papper i ca 70 år.
Senast redigerad av trovalla 2008-04-14 kl. 15:11.
2008-04-14, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis_corpse
Han kanske vill fejka sin död och se hur folket hyllar honom från skuggan...som Elvis.

Gör som Pusselmannen annars, om du inte vill spränga massa oskyldiga i luften.

Toskala
Senast redigerad av Toskala 2008-04-14 kl. 14:35.
2008-04-14, 14:43
Medlem
Grumbledocks avatar
Filma dig själv medans du gör något väldigt fult, gärna akompanjerat mned en skum sång typ. Fredrik och jag, it's okey to be gay etc. Posta den sedan på youtube och övriga platser på nätet, se till att ditt namn nämns i början (lukas bror) och du blir sedan garanterat världskänd. Saknar du webcam gör samma sak fast i idol (andreas, eddie). Det är både snabbt, billigt och effektivt
2008-04-14, 14:46
Bannlyst
Jag vill inte bli ihågkommen, för det betyder att jag är död.
2008-04-14, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squattastic
Jag vill inte bli ihågkommen, för det betyder att jag är död.

Frågan var väl om man vill bli ihågkommen efter sin död?
2008-04-14, 15:18
Medlem
Kheperas avatar
Låt oss erkänna att tråden inte hade så mycket här att göra från första början. Låt oss vidare erkänna att det inte pågår någon matnyttig diskussion. Tråd låst.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in