2008-04-05, 17:42
Medlem
Det är möjligt att detta varit uppe tidigare, men om ni vill hitta äldre inlägg så bör ni veta att sökfunktionen är lite omvänd.

Exempel: jag vill hitta alla inlägg där folk citerat mig, men bara inlägg som är mer än sex månader gamla. Då kan man ju tycka att man skall välja alternativet "Hitta inlägg från 6 månader sedan och tidigare", men gör man det, då får man istället alla inlägg som är MINDRE än sex månader gamla, alltså det som borde vara "Hitta inlägg från 6 månader sedan och SENARE".

Jag har väntat i månader på att man skulle kunna söka på gamla inlägg, utan att ha en tanke på att det bara var att göra tvärtom. Kanske dags att fixa detta?
Citera
2008-04-05, 17:51
Medlem
kentabarss avatar
Själv tycker jag det skulle vara smidigt om man kunna se på sin profil vilka 10 trådar man skrev i senast, eller om man kunde lägga till en ruta där man såg i vilka trådar folk har citerat ens text. Sjukt jobbigt att leta upp alla trådar hela tiden
Citera
2008-04-05, 21:27
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentabars
Själv tycker jag det skulle vara smidigt om man kunna se på sin profil vilka 10 trådar man skrev i senast, eller om man kunde lägga till en ruta där man såg i vilka trådar folk har citerat ens text. Sjukt jobbigt att leta upp alla trådar hela tiden

"Hitta fler inlägg av -nick-" om du klickar på ditt eget namn så är det möjligt.
Citera
2008-04-05, 21:32
Medlem
L-M Johanssons avatar
Kanske dags att återinför att man ser vilka trådar man postat i under "nya inlägg" också?

Som det är nu är det förjävligt jobbigt att surfa här. Vad hände med markeringen (fyrkanten med en pil i) för trådar man postat i?

Blev Admin tvungen att ta bort den för att den tog kapacitet från nån inkomstbringande banner eller?

WTF?
Citera
2008-04-05, 23:04
Medlem
Sorkus avatar
Tydligen inte bara jag som inte får det att fungera. Tänka leta upp det första inlägget jag postade, men sökresultaten är exakt likadana oavsett om jag ställer in den på hitta alla inlägg från "Alla datum" och "Ett år sedan" - tidigare/senare...
Citera
2008-04-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku
Tydligen inte bara jag som inte får det att fungera. Tänka leta upp det första inlägget jag postade, men sökresultaten är exakt likadana oavsett om jag ställer in den på hitta alla inlägg från "Alla datum" och "Ett år sedan" - tidigare/senare...
Det beror på att du bara har 784 inlägg, tror jag. Då ser du alla.
Citera
2008-04-06, 11:21
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Det beror på att du bara har 784 inlägg, tror jag. Då ser du alla.
Ja, det gjorde man tydligen
Men funktionen fungerar fortfarande inte, jag vill ju bara se inläggen för ett år sedan, då borde inte de nya komma upp alls?
Citera
2008-04-06, 11:24
Bannlyst
Känns lite som det blivit sämre och sämre men FBs servrar orkar väl inte med mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in