Hm, det här kan tänkas vara en anledning till att man inte ska tyda drömmar annat än åt personen som drömt dem...
Jag tror nämligen att han kan se dig lite som ett hinder i hans kärleksliv, när han väl håller på att få till det så kommer du in i bilden, du dominerar (bas) och tycks dessutom njuta av det (le, i hans ögon iaf...) Finns en viss symbolik i låtvalet också, leash=koppel, likt en bandhund kommer du alltid att släpas med... Och i detta fall är du ett "freak" i hans ögon.
DOCK, det här är mitt sätt att tolka drömmar (jag kör mest på symbolik i både känslor, personer, ord och saker som dyker upp), jag känner varken dig eller din polare, kan inte svara på om det är sant då det bara är en tolkning, och riktar INTE det här som nåt elakt mot dig, dessutom är det trots allt bara din polare som kan svara på om det stämmer, och om han nu känner så så kan det ju vara hans tvångstankar lika gärna och nåt som inte alls stämmer med verkligheten.
Men om det varit polaren själv som frågat, så hade jag utan tvekan tolkat drömmen precis så här, nu skäms jag lite dock då det känns som att jag säger nåt elakt åt nån jag inte känner (enklare i tredje person), men livet är hårt...