2008-04-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Särskilt den första kvällens misstag på själva brottsplatsen.
Vilka misstag såg du att polisen begick på brottsplatsen den första kvällen?
2008-04-03, 22:28
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilla79
*snipp*

Vilken bomb du släpper, hur har du hittat allt det där?
Medlem
Citat:
Särskilt den första kvällens misstag på själva brottsplatsen.

Vilket misstag då? På brottsplatsen alltså?
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Vilka misstag såg du att polisen begick på brottsplatsen den första kvällen?

...o please inget tjatande om att de inte undersökte T grundligt, för det har vi tuggat om i eviheter o det gjorde de!!!!!!!!!!!!!
2008-04-03, 22:29
Medlem
Troians avatar
Citat:
Är det Nils N..... du åsyftar?

Vet inte. Hon har en bild på en "Nils", kort och gott, i sitt Hamburgalbum. Det låter ju ganska svenskt menar jag.
2008-04-03, 22:30
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Öhm, va?
Han skrev här i tråden att han la in sig på hennes sida.
Sen skickade han en hug. Fattade det som att hon måste ta emot hans inläggning? Jag kan inte facebook, tycker inte om den. Men klicka på min avatar så kan du söka bakåt, jag frågade flera gånger för jag förstod inte gången.
Han skrev här i tråden.
2008-04-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
...o please inget tjatande om att de inte undersökte T grundligt, för det har vi tuggat om i eviheter o det gjorde de!!!!!!!!!!!!!

Antar att det är det som är det ohyggliga misstagen polisen begått... Förväntar mig ingen ny teori...
Medlem
Varför kan man inte se någonstans vilka hon har som vänner där..?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Nej, vill ha 1:a-handsuppgifter från brottsplatsen från de som säger att polisen begick massa misstag. Inte sådant som är baserat på att en viss sak inte stått i tidningen, inte heller antagande, gissningar och fantasier.
2008-04-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Sen skickade han en hug. Fattade det som att hon måste ta emot hans inläggning? Jag kan inte facebook, tycker inte om den. Men klicka på min avatar så kan du söka bakåt, jag frågade flera gånger för jag förstod inte gången.
Han skrev här i tråden.

Beccasin testade att skicka en hug och det kan man inte om man inte är accepterade som vänner. Den Nils man efterfrågar är en Nils på en bild i ett av hennes album. Dvs har ignet med varandra att göra.
2008-04-03, 22:33
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Antar att det är det som är det ohyggliga misstagen polisen begått... Förväntar mig ingen ny teori...

Precis o det ger liksom inget mer för där står vi i olika läger o kommer så att göra forever så det vore intressant att se polisens "misstag" FÖRUTOM det!
(inte du o jag i olika läger alltså..)
2008-04-03, 22:33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Han skrev här i tråden.

Okej. Nej, jag tror inte det är samma, eftersom det även finns en bild på CS och Nils. Länken som jag postade var dock inte denna Nils...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in