2008-07-28, 00:23
Bannlyst
CS om saknaden efter T:

Sen skrivs det om avslutet:

Den tyska översättningen till svenska enligt google översättning:

2008-07-28, 00:24
Bannlyst
[quote=åsna]¨

En undring utan att försöka förslå motsats mot caramia:

Vilken mördare har någonsin i en förutbestämd gärning oroat sig för sin klädstil? Att kläderna ej satt bra säger varken för eller emot.

alltså det har dykt upp av ett annat vittne och av emma själv att kläderna inte satt så bra! visst man vbet aldrig vad man koncentrerar sej på och det e olika vad människorna tittar efter men jus komentarken "kläderna satt inte så bra" får mej o fundera.. måste ju ha nåt med bylsiga kläder, lättbytliga, kläder under.kläder som tillhör andra kanske.. andra dna o sånt (kan inte så mycket om det) dom har ju sett att kläderna satt dåligt.. ska vi bara ha det till vittnesmål för utseende.. jag skulle vilja veta lite mer om det..

Man har ju sagt att håret i emmas hand var inget människohår eller va det va... kanske va det från en peruk som gjorde det hela lite mer förvillande, e de kollat.. så man vet vad man ska leta efter hehe ni vet där med metallldetektorn.. tänk.. en peruk slängd o det med tyskans dna.. oxå den lilla hårtussen i emmas hand...
2008-07-28, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Men det var ju inte E som "snodde" T från CS, utan en annan kvinna. Varför har inte hon attackerats? Hon borde väl vara i tyskhäxans svarta dödsbok också?

Visst har man minnena kvar fast man käkar medicin. Å andra sidan tyckte jag ens allmänna minne blev stadigt sämre, fast det har mer med själva depressionen att göra. Mitt minne är fortfarande kasst.

mmm men dessa minnen handlar antagligen om maniska minnen om hur mycket hon vill ha T tillbaka.. och nu är det kanske inte det här gråtiga mer utan efter pillerna som gör en ganska avslagen är det mer nu måste det till en handling.. och kanske kanske kan antidep ha skyll i det hela då dom suddat ut nån mystisk gräns vi har i hjärnan. jag ska leta videre om det..
2008-07-28, 00:30
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse666
Man har ju sagt att håret i emmas hand var inget människohår eller va det va... kanske va det från en peruk som gjorde det hela lite mer förvillande, e de kollat.. så man vet vad man ska leta efter hehe ni vet där med metallldetektorn.. tänk.. en peruk slängd o det med tyskans dna.. oxå den lilla hårtussen i emmas hand...
Hårtussen från E's hand har aldrig sagts vara något annat än människohår.
2008-07-28, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Hårtussen från E's hand har aldrig sagts vara något annat än människohår.

nä har som sagt inte uppdaterat mej helt på tråden.. men jag tyckte nån sa att det absolut inte va människor utan katthår isåfall.. men men ni har fu. och då struntar jag i peruken.. men kläderna som satt konstigt jag menar hur konstigt? konstigt nog o bry sej.. i dagens 2008
2008-07-28, 00:41
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse666
nä har som sagt inte uppdaterat mej helt på tråden.. men jag tyckte nån sa att det absolut inte va människor utan katthår isåfall.. men men ni har fu. och då struntar jag i peruken.. men kläderna som satt konstigt jag menar hur konstigt? konstigt nog o bry sej.. i dagens 2008
Katthåren kommer inifrån datorrummet har jag för mig.

När man försöker beskriva någon så försöker man minnas allt. Jag tycker inte alls att det är något konstigt i det uttalandet.
2008-07-28, 00:44
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Nu såg E att gm stod inne i deras datorrum.
Det KAN vara gm som pillade på hennes dator. Kan du utesluta det?
Då borde väl blod/DNA finnas på datorn om gm nu pillat på den med eller utan handskar.
Senast redigerad av Tulpanpernilla 2008-07-28 kl. 00:51.
2008-07-28, 00:49
Bannlyst
T beslagtagna kläder 17 mars.

Här är vad T hade på sig när hans kläder togs omhand (för de som idiotiskt nog misstänker T):

Allt hade han på sig när polis omhändertog dessa.
2008-07-28, 00:54
Medlem
Adonirams avatar
Citat:

Jag undrar det också - var det inte f ö 19.07? JAg tycker fortfarande att morden borde ligga något tidigare, något efter msn-kontakten 18.54. CS kan sedan titta vad som fanns på den uppkopplade datorn, ge sig av i god tid att hinna tvätta sig, t ex på kyrkogården, byta kläder och ta sig till stationen. Och inte bli sedd av T som svänger in på gatan strax efter hon skulle ha lämnat huset.

Finns det något annat än aktiviteten på bilddagboken som placerar mordtiden efter 19.07?
2008-07-28, 00:55
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:

Nej, det kan jag inte utesluta.
2008-07-28, 00:56
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Jag undrar det också - var det inte f ö 19.07? JAg tycker fortfarande att morden borde ligga något tidigare, något efter msn-kontakten 18.54. CS kan sedan titta vad som fanns på den uppkopplade datorn, ge sig av i god tid att hinna tvätta sig, t ex på kyrkogården, byta kläder och ta sig till stationen. Och inte bli sedd av T som svänger in på gatan strax efter hon skulle ha lämnat huset.
E hade kontakt med en syster via msn efter 19.05. Har inte exakt tid och orkar ärligt talat inte leta just nu. Man ska tillägga att denna syster inte sparade sina chatloggar så exakt tid finns väl inte?

Edit:
Tidsaxeln visar inte på någon kontakt efter 19.00
Senast redigerad av BoISaren 2008-07-28 kl. 01:02.
2008-07-28, 00:57
Bannlyst
http://www.parentsbehavingbadly.com/2006/11/15/oprah-winfrey-asks-david-crespi-why-didnt-you-just-kill-yourself/

en länk till ang antidep vs mord .. han dödade tydligen sina tvillingdöttrar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in