2008-04-07, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spatel
går ej. inte när du loggat in då det inte finns nåt namn på vänster sida

Men herregud till vänster om ditt inlägg, klicka på namnet som du ser till vänster om dina inlägg...
Citera
2008-04-07, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Men herregud till vänster om ditt inlägg, klicka på namnet som du ser till vänster om dina inlägg...

ja men herregud kattjävel. när du loggat in får du inte ett av dina egna inlägg uppkastat i ansiktet.

när man är inne i en tråd där man gjort ett inlägg kan man klicka på sitt namn

hitta fler inlägg av spatel

denna funktion borde finnas direkt under snabblänkar, längst upp i högra hörnet alltså. over and out.
Senast redigerad av spatel 2008-04-07 kl. 19:00.
Citera
2008-04-07, 19:00
Bannlyst
Citat:
ja men herregud kattjävel. när du loggat in får du inte ett av dina egna inlägg uppkastat i ansiktet.

http://img223.imageshack.us/img223/5809/namnbe1.jpg

http://img222.imageshack.us/img222/9200/namn2lk2.jpg

Är det verkligen så svårt att hitta sig själv?
Citera
2008-04-07, 19:05
Bannlyst
Citat:
ok. vet inte vad pren innebär i övrigt, men jag testar det då. hur ställer jag in "alla trådar pren"?

kontrollpanelen - redigera alternativ - standardalternativ för ämnesprenimeration (*välj Inget e-postmeddelande*)

efter detta så kommer alla trådar du skriver i hamna i listan "mina prenumerationer" som du enkelt når från menyn snabblänkar
Citera
2008-04-07, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KantStolt
kontrollpanelen - redigera alternativ - standardalternativ för ämnesprenimeration (*välj Inget e-postmeddelande*)

efter detta så kommer alla trådar du skriver i hamna i listan "mina prenumerationer" som du enkelt når från menyn snabblänkar

nice. tackar. dock skule det bli en förbättring om hitta alla inlägg av skulle finnas med under snabblänkar.

pren är bra. men här måste du gå in i tråden och leta fram ditt inlägg, eller söka med sökfunktionen, vilken inte är den bästa.
Senast redigerad av spatel 2008-04-07 kl. 19:11.
Citera
2008-04-07, 20:06
Bannlyst
Citat:
nice. tackar. dock skule det bli en förbättring om hitta alla inlägg av skulle finnas med under snabblänkar.

pren är bra. men här måste du gå in i tråden och leta fram ditt inlägg, eller söka med sökfunktionen, vilken inte är den bästa.

då gör du såhär då
1. klicka på ditt namn
2. du får upp en meny. välj "visa almän profil"
3. klicka på "hitta fler inlägg av spatel"
4. bokmärk denna sida i bokmärkesfältet med "mina inlägg"

sedan, varje gång du är sugen på att läsa dina egna inlägg klickar du på bokmärket "mina inlägg". bra va?
Citera
2008-04-08, 15:46
Medlem
Citat:
då gör du såhär då
1. klicka på ditt namn
2. du får upp en meny. välj "visa almän profil"
3. klicka på "hitta fler inlägg av spatel"
4. bokmärk denna sida i bokmärkesfältet med "mina inlägg"

sedan, varje gång du är sugen på att läsa dina egna inlägg klickar du på bokmärket "mina inlägg". bra va?

nja. Bra är det inte. Användaren av FB måste själv hitta en lösning, och fixa ett bokmärke i sin webläsare.

Jag vill inte läsa min inlägg, men däremot vill man ju hamna i tråden där man lade sitt senaste inlägg, för att följa upp tråden där den slutade.

jag ger mig inte. Fixa så att funktionen finns under snabblänkar istället.
Citera
2008-04-08, 16:06
Bannlyst
Citat:
nja. Bra är det inte. Användaren av FB måste själv hitta en lösning, och fixa ett bokmärke i sin webläsare.

Jag vill inte läsa min inlägg, men däremot vill man ju hamna i tråden där man lade sitt senaste inlägg, för att följa upp tråden där den slutade.

jag ger mig inte. Fixa så att funktionen finns under snabblänkar istället.

om du väljer "visa alla inlägg av" dig själv så får du ju en lista på alla dina inlägg. klickar du på ett av dem hamnar du där du var sist i tråden. svårt?
Citera
2008-04-08, 17:48
Bannlyst
vet inte om det har nämnts förut men skulle vilja ha en "citat-tracker" liknande den de har på sweclockers så man kan titta om det finns ngn som vill ngt och om det är värt att besvara. annars vet jag inte om det finns så många förbättringar
Citera
2008-04-08, 17:53
Medlem
F.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundartugg
vet inte om det har nämnts förut men skulle vilja ha en "citat-tracker" liknande den de har på sweclockers så man kan titta om det finns ngn som vill ngt och om det är värt att besvara. annars vet jag inte om det finns så många förbättringar

Det skulle faktiskt vara bra, fast meddelandet skulle vara bättre om man fick ett PM istället för ett mejl.
Citera
2008-04-09, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Det skulle faktiskt vara bra, fast meddelandet skulle vara bättre om man fick ett PM istället för ett mejl.

jo men på swec så får man inga PM eller mails när någon har citerat en utan det är en flik där det står vem som har citerat, när och i vilken tråd så e det bara att klicka på den länken..
http://static.pici.se/pictures/VaAanlUjG.jpg
Citera
2008-04-09, 16:36
Medlem
Citat:
om du väljer "visa alla inlägg av" dig själv så får du ju en lista på alla dina inlägg. klickar du på ett av dem hamnar du där du var sist i tråden. svårt?

icke svårt. dock är det xtremt omständigt att hitta denna funktion "visa alla inlägg av", om man nu inte lägger ner tid på att fixa ett bokmärke i sin egen webbläsare först.

varför? fixa istället "visa alla inlägg av" direkt under snabblänkar. svårt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in