Citat:
Ursprungligen postat av
SoulAmazin
Det här med utrustning, vad är det främsta som de flesta anser som "vitalt" eller viktigt? Det är väldigt svårt för mig att säga med tanke på att jag knappt använde någon form av utrustning under mina körlektioner.
Det är ju högst individuellt, men adaptiv farthållare, xenon eller LED-lampor, läderklädsel, drag, backvarnare/kamera, större stereo/Carplay/Android Auto är ju sådant som många efterfrågar... Men det finns de som tycker att lättmetallfälgar är onödigt, och de som vägrar röra en bil utan pärlemoeffekt i lacken. Så helt omöjligt att svara på.
Och det du säger kring att du inte använda utrustningen på körlektionen är ju ganska irrelevant, det är som att fråga varför man ska köpa ett hus när man kan bo i tält - man bor ju i båda. Du överlever oavsett och har någonstans att sova, men många föredrar att betala lite mer och få bekvämligheter därav.
I just denna fråga gällde det ju mer varför bilen var prissatt som den var, och att den inte var speciellt utrustad är ju en anledning till att priset inte var högre.