Citat:
Ursprungligen postat av
Baalzamon
Nu har jag använt cirka fem minuter till att göra om det till en vanlig länk:
https://www.blocket.se/stockholm/BMW_320_D_xDRIVE_AUT_DRAG_SKINN_SPORTSTOLAR_805233 81.htm?ca=11&w=1
Bilen har varit utannonserad i över en månad, det är ganska länge. Men mest allvarligt, varför maskerar en bilfirma regskyltarna? Att privatpersoner gör det är en sak, men en bilfirma? Kan bara vara för att förhindra att man kollar historiken på bilen.
Sedan skulle jag rent generellt undvika automat och fyrhjulsdrift, det är bara mer grejer som kan gå sönder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sthlmsdude
Såg det med men fick regnummer direkt när jag frågade. Dom förklarade den långa utannonseringen med att dom haft semesterstängt under större delen av Juli.
Jag gillar Xdrive och automat så på det viset är det rätt
Ja man kan undra över alla maskeringar, läste att dom kanske har kopplingar till Michell o company. Står en del RS4 o RS6 där. Men jag har kört en Carfax och gått igenom bilens elektroniska servicebok.
Vad mer kan man göra?
Bilens registreringsnummer är: TTJ869
Många ägarbyten, bara i år har bilen varit i Malmö, Lund, Örebro och nu i Stockholm.
Ägs av Ljungmark Bil AB. Enl. denna tråd
(FB) Bilhandlaren Michell & Company i konkurs!! sitter J*sper L*ungmark (*E J) själv hemma hos morsan och runkar, medan dom stora pojkarna sköter affärerna. Jag vet inte sanningshalten i detta. På Blocket har Ljungmark 37 bilar till salu, enl. Merinfo äger företaget bara 11.