Citat:
Ursprungligen postat av
carlpetersen73
Hur många av de 16 ägarna tror du har kört skiten ur bilen och inte skött den ordentligt? På en sådan vagn skulle jag utan minsta tvekan ta med mig någon som kan modellen, risk att du ärver någons problem.
Tyvärr känner jag inte någon som kan Subaru så bra så det blir i så fall en chansning, vilket inte känns så roligt...
Citat:
Ursprungligen postat av
boatsNhoes
50 000 känns jävligt dyrt för en halvsunkig och gammal Impreza som gått 17 000 mil och haft 16(!) ägare.
Nu är det dock inte alls min typ av bil så har inte koll på priserna men ser väldigt mycket ut som bilar man gillade som barn och sedan isåg att en gigantisk vinge på en väldigt liten bil väldigt lätt kan se löjligt ut, för 50k får du ju en väldigt fin BMW, Audi även någon Mercedes men dom kanske inte ser så roliga ut för den pengen.
Alla gillar ju olika bilar, men självklart är BMW och Audi fina bilar och som du sa så är nog 50k rätt mycket för den bilen :P
Citat:
Ursprungligen postat av
morkfromork
Det kanske går få ut en lista på alla tidigare ägare, vi hade en gång en bil med jävla massa ägare men de var alla finansbolag, handlare mm. den hade egentligen bara 1-2 riktiga ägare.
Tyvärr så verkar de flesta vara privatpersoner, köpte carfaxrapport och där stod det att det var privatpersoner som köpt den hela tiden, ibland med väldigt korta intervall.