ålder : sexton i sinnet, trettio i passet och med en fyrtioårings kropp.
längd nitton cm
vikt vet ej, börjar bli lite lönnfet
Tjenis, det här är mer en rusrapport än en tripprapport . Kanske inte superintressant men jag har inte läst om någon som har testat dessa piller. Fick igår tag på lite afrikanska receptfria piller "Pynstop".
De innehöll en del kodein men även väldigt mkt paracetamol. Hade för mig att det gick att rena liknande piller från paracetamol och jag hittade snabbt en guide här på FB. Jag var jävligt rastlös på dagen i dag och gjorde en CWE (cold water extraction).
Ringde polaren och tiggde gräs som den luffare jag är. Tänkte att jag skulle hämta gräset innan hockeyn började.
Väl hemma igen slöglodde jag på hockeyn medan jag läste på lite om Pynstop. Upptäckte att det förutom paracetamol innehöll koffein samt en antihistamin som används som sömnmedel
dessa försvinner tyvärr inte med cwe . Inför tredje perioden bestämde jag mig ändå för att i vetenskapens namn testa hur det skulle slå. Det värsta som kan hända är väl att jag kräks eller slocknar tidigt?
Det gröna (!) vattnet smakade inte alls så illa som jag hade trott. Det började färga på efter en halvtimma, lite taskig balans, seghet och en inte alltför jobbig pirrande rastlöshet infann sig. Segade mig ganska länge innan jag ville dra på en puka grönt. Ville nämligen inte vara stenad om jag skulle bli illamående av koffeinet. Fram till nu var jag ändå rätt besviken på kodein-ruset.
Är inte jätte-erfaren när det kommer till opiater. Har fått någon ask citodon utskrivet , någon gång tradolan och vid dessa tillfällen har jag givetvis tagit på högre doser än vad har rekommenderats av läkaren
. Brukar även scora cocillana hos min husläkare någon gång varje år.
Visst kände jag igen lite av den sköna moffe-känslan jag brukar få på cocillana men kände mig för rastlös för att verkligen njuta av den. Koffeinet var nog skurken. Slog iaf på en liten puka grönt i bongen och den tog kan jag säga. Har känt mig helskön sen dess, har iofs mått lite illa men har inte nojat över det, "spyr jag så spyr jag" inte mer med det.
Nåja en liten summering av min erfarenhet av Pynstop so far. Det kanske inte är värt allt jävla trubbel om du har opiat-tolerans, slut på röka och måste lägga stålar på det. För mig med noll opiat-tolerans, en kvist grönt och ett par gratis kartor av dessa piller är det ändå rätt shysst
.
Känner mig tvungen att tillägga att hästdosen koffein kan få dig att skriva ändlös, pladdrig dynga på FB långt in på småtimmarna.
Det är minst 8 år sen jag skrev en tripp/rusrapport så var snäll mot gubbdjäveln nu.
Edit: Allt är slut så inga PM tack
Edit: Brukar få klåda på cocillana men jag tror antihistaminerna i pynstop räddade mig från det.
längd nitton cm
vikt vet ej, börjar bli lite lönnfet
Tjenis, det här är mer en rusrapport än en tripprapport . Kanske inte superintressant men jag har inte läst om någon som har testat dessa piller. Fick igår tag på lite afrikanska receptfria piller "Pynstop".
De innehöll en del kodein men även väldigt mkt paracetamol. Hade för mig att det gick att rena liknande piller från paracetamol och jag hittade snabbt en guide här på FB. Jag var jävligt rastlös på dagen i dag och gjorde en CWE (cold water extraction).
Ringde polaren och tiggde gräs som den luffare jag är. Tänkte att jag skulle hämta gräset innan hockeyn började.
Väl hemma igen slöglodde jag på hockeyn medan jag läste på lite om Pynstop. Upptäckte att det förutom paracetamol innehöll koffein samt en antihistamin som används som sömnmedel
dessa försvinner tyvärr inte med cwe . Inför tredje perioden bestämde jag mig ändå för att i vetenskapens namn testa hur det skulle slå. Det värsta som kan hända är väl att jag kräks eller slocknar tidigt?Det gröna (!) vattnet smakade inte alls så illa som jag hade trott. Det började färga på efter en halvtimma, lite taskig balans, seghet och en inte alltför jobbig pirrande rastlöshet infann sig. Segade mig ganska länge innan jag ville dra på en puka grönt. Ville nämligen inte vara stenad om jag skulle bli illamående av koffeinet. Fram till nu var jag ändå rätt besviken på kodein-ruset.
Är inte jätte-erfaren när det kommer till opiater. Har fått någon ask citodon utskrivet , någon gång tradolan och vid dessa tillfällen har jag givetvis tagit på högre doser än vad har rekommenderats av läkaren
. Brukar även scora cocillana hos min husläkare någon gång varje år. Visst kände jag igen lite av den sköna moffe-känslan jag brukar få på cocillana men kände mig för rastlös för att verkligen njuta av den. Koffeinet var nog skurken. Slog iaf på en liten puka grönt i bongen och den tog kan jag säga. Har känt mig helskön sen dess, har iofs mått lite illa men har inte nojat över det, "spyr jag så spyr jag" inte mer med det.
Nåja en liten summering av min erfarenhet av Pynstop so far. Det kanske inte är värt allt jävla trubbel om du har opiat-tolerans, slut på röka och måste lägga stålar på det. För mig med noll opiat-tolerans, en kvist grönt och ett par gratis kartor av dessa piller är det ändå rätt shysst
.Känner mig tvungen att tillägga att hästdosen koffein kan få dig att skriva ändlös, pladdrig dynga på FB långt in på småtimmarna.
Det är minst 8 år sen jag skrev en tripp/rusrapport så var snäll mot gubbdjäveln nu.
Edit: Allt är slut så inga PM tack

Edit: Brukar få klåda på cocillana men jag tror antihistaminerna i pynstop räddade mig från det.
Senast redigerad av langaocb 2008-03-29 kl. 00:49.
Senast redigerad av langaocb 2008-03-29 kl. 00:49.