2008-03-28, 18:09
Medlem
sociuss avatar
Vet inte riktigt om jag lagt den här tråden rätt nu, möjligtvis ska den ligga under forumet flashback, men jag chansar här så får någon moderator flytta den om det är fel.
I alla fall, någon som vet vad som hänt med flashback.name senaste veckan?
Jag har försökt betala med e-kort varje dag och fått samma felmeddelande varenda gång. Supporten svarar tydligen heller inte på mail trots att det är skrivet enligt instruktionerna på sidan och idag ser jag att alla inbetalningsformer utom paypal plötsligt är borttagna. Dock finns visa- och mastercardikonerna kvar.
Inte ett ljud någonstans på sidan om ändringar eller problem. Det är ju verkligen lloyd om de bara tänker ha paypal kvar i framtiden, för det vägrar jag beskaffa mig med.
Citera
2008-03-28, 18:12
Bannlyst
http://www.flashback.org/showthread.php?t=647238

dumpa relakks tjänst, de var bra i början, nu har de kukat ur.
Citera
2008-03-28, 18:20
Medlem
Ödlans avatar
värt att notera, sist jag försökte fungerade inte ens paypal :-)
Citera
2008-03-28, 18:23
Medlem
sociuss avatar
Intressant, hur är det med peeringen mot andra nät? Jag använder främst anonymitetstjänsten för fildelning, naturligtvis enbart av icke upphovsrättsskyddat material.
(Ja, jag är paranoid, risken är ungefär densamma som att bli slagen av blixten, men jag ställer mig inte under träd eller befinner mig ute på sjön när det åskar heller.)
Senast redigerad av socius 2008-03-28 kl. 18:37.
Citera
2008-03-28, 19:12
Medlem
ChristianXs avatar
IT -> Flashback

/Mod
Citera
2008-03-28, 22:03
Medlem
datajesuss avatar
möjligen off topic. men fungerar tjänsten bra i övrigt?
jag funderade om det har varigt knackig service och man sakta försöker bliav med kunderna som telia, kassaservice med fler gör...
Citera
2008-03-28, 22:35
Medlem
sociuss avatar
Det har fungerat riktigt bra för mig tills nu. Lite synd att det inte är fasta IP men i övrigt har jag inte mycket att klaga på när det gäller själva tjänsten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in