2008-04-12, 10:38
Medlem
Har skummat igenom tråden lite.
Har inte så mycket info att komma med förutom att offret hette Jenny. Snacket som går är att det ska inte vara pojkvännen som utfört dådet. Den om det är sant eller inte det har jag ingen aning om.

Tragiskt är det i alla fall. Att en ung tjej ska dö så ung pga en galnings verk. Usch.
Citera
2008-04-12, 15:38
Medlem
Dom var på fest hos en granne i samma trappuppgång. Någon som känner honom ?
Citera
2008-04-20, 16:48
Medlem
Vad händer? Någon som vet något? Någon som vet vad Jennys sambo hette?
Citera
2008-04-20, 18:57
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmm...
Vad händer?

Han omhäktades den 11 april. Åtal ska då vara väckt inom 14 dagar från det datumet. Skulle utredarna behöva mer tid, utifrån de provsvar från SKL som inväntas, kan de begära honom omhäktad ännu en gång, dvs ytterligare 14 dagar om graden sannolika skäl kvarstår. Eftersom den misstänkte sitter häktad har rättegången förtur. Någon gång vid månadsskiftet ifall han ej omhäktas ytterligare.
Citera
2008-04-23, 18:13
Medlem
Tack för info ! Någon som vet om Jenny el hennes sambo finns på bilddagboken el Facebook?
Citera
2008-04-30, 15:22
Medlem
Citat:
Tack för info ! Någon som vet om Jenny el hennes sambo finns på bilddagboken el Facebook?

Jag vet tyvärr inte om offret hade någon facebook eller bilddagbok men jag kände den förmodade gärningsmannen i vad som känns som ett annat liv, då var han faktiskt rätt så schysst men detklart, vi var ju typ 4-6 år så... Sedan i högstadiet så hamnade han med en massa dåliga människor och det blev trubbel direkt.
Citera
2008-05-02, 00:41
Medlem
De finns ej på nätet

Jag vet att varken Jenny eller henns sambo finns någonstans på nätet...
Eftersom jag är nära vän till Jenny så hade jag vetat om de gjort de...

Kan även säga att vi nu fått säga farväl till vår älskade Jenny...

Och allt pågrund av en människa som trodde han hade rätt att bara bestämma över när hon skulle tvingas lämna oss...

Kan inte med ord beskriva hur vi lider pågrund av detta...

Så jag ber er ännu en gång... Snoka inte kring Jennys och hennes sambos liv!
Citera
2008-05-08, 18:39
Medlem
Tja Slayzor! Kan du berätta mer om din barndomskompis? För övrigt, är det någon som vet något?
Citera
2008-05-08, 20:12
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Tja Slayzor! Kan du berätta mer om din barndomskompis? För övrigt, är det någon som vet något?
Killen i fråga har varit smågangster så länge jag kan minnas åtminstonde...
Citera
2008-05-12, 22:30
Medlem
Kan du precisera?Är det någon som känner grannen som dom var på fest hos?
Skummis?
Citera
2008-05-18, 21:05
Medlem
Tuesdays avatar
”Jag har också en mördad dotter”

http://www.arbetarbladet.se/local_article.php?id=618395&avdelning_2=101
Citera
2008-05-20, 10:09
Medlem
Tuesdays avatar
Hjälpsam misstänkt

Jag läste att den misstänkte gick med på att omhäktas, så det behövdes ingen häktningsförhandling. Åtal ska vara väckt 2 juni nu, men polisen säger öppet att de tror att det dröjer längre. Tekniker från SKL har varit och arbetat i lägenheten. Det är provsvaren som dröjer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in