2008-03-27, 22:18
Medlem
SadCasanovas avatar
Riktigt grymma bilder, var i Berlin för något år sedan, såg då massor av ställen som låg intill s-bahn spåren som såg riktigt intresanta ut. Har alltid Varit sugen på att försöka hitta gamla förfallana tunnelbanestationer, skulle varit häftigt!
Citera
2008-03-28, 02:10
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
texasstället och reggaestället var ju helcoolt oxå =D
Får man fråga var de ställena ligger också?
Jag tycker iaf att det är relevant för den här tråden.
Citera
2008-03-28, 08:53
Medlem
riddar ms avatar
Citat:
Jag minns inte alls vad de heter tyvärr, men jag minns hur man tar sig ditt ifrån Hostelt. Lol de är en bitt at gå. Alltså jag tog t-banan ut en bit, så kollade jag på tv-masten och arbetade mig fram till den. Så kom jag till den här.
Kan inte vara överdrivet svårt att hita.

Kanske står något på den länken som k4r4t3k4n4k4s postade. http://www.28dayslater.co.uk/forums/showthread.php?t=13610
Skyst länk förövrigt. Bra k4r4t3k4n4k4s, de tackar vi för.

Eh, du menar ditt hostel i Berlin? Ja det är ju inte så lätt att veta var det ligger för andra. Tog du t-banan öst eller väst...? Nååågon aning? Hittar tyvärr inget på den postade länken förutom att det ska ligga mittemot ett hotell...tyvärr inte namngivet
Nån annan som vet?
Citera
2008-03-28, 21:28
Medlem
twisted_whispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Satan vad coola bilder, äre instängt så en gata med hus runt om som är övergivna eller äre bara så det ser ut?
texasstället och reggaestället var ju helcoolt oxå =D

Tack så mycket.
De är lite avskild, de verkar ha varit något brevid på enna sidan för att de är typ bara massa sant över ett område innan, som dom tagit bort något, men inte säkert. På andra sidan så är de någon nyfabrik. Men de är ju murar typ.

Aa ja dom ställena "texas" och "reggae"-ställena dom låg mitt i allt annat, som du ser på den "texas" bilden så precist ovanför där så åker de ett väldigt modernt tåg.
Citera
2008-04-11, 11:48
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanexplorer
Nå?
Citera
2008-05-02, 01:44
Medlem
twisted_whispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanexplorer

Yoo mate, har inte tillgång till nät så ofta, blivit lite seg, sorry
hostlet heter Sunflower Hostel.

Hade jag vetat då jag var där att jag skulle posta de här och att folk då skulle vilja veta vart de fanns så hade jag fixat en karta, ska jag tänka på nästa gång alltså. Helt serisöst, känner mig lite taskig då jag inte riktigt kan förklara vart de låg, eftersom jag bara traskade iväg. och lixom bara hamnade där.

Men som sakt reaggy stället och de andra, går man där inärheten av de så lär man ju se de. Men de ligger totalt mitt i alltihop alltså.

Jag ska ju ditt igen, nångång. så är de inte för avlägsen tid så ska jag hitta stället igen och fixa en karta till dig.
Citera
2008-05-02, 01:46
Medlem
twisted_whispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCasanova
Riktigt grymma bilder, var i Berlin för något år sedan, såg då massor av ställen som låg intill s-bahn spåren som såg riktigt intresanta ut. Har alltid Varit sugen på att försöka hitta gamla förfallana tunnelbanestationer, skulle varit häftigt!

Håller helt klart med, de vore riktigt vackert att gå underjord på ett gammalt tunnelbanespår. de vore nice.. de borde ju finnas... startar en tråd om de.
Citera
2008-05-02, 12:26
Medlem
petser96s avatar
Var i det komplexet fórra sommaren...
Kanske kánner du igen det hár platset - http://farm2.static.flickr.com/1175/1117788085_981997919e.jpg?v=0

Och det hár - http://sp7.fotologs.net/photo/23/36/21/abandonia/1206810704_f.jpg

Och det hár - http://sp7.fotologs.net/photo/23/36/21/abandonia/1203001674_f.jpg

Sá mycket som jag har hórt var det en glassfabrik fórr i tiden.
Citera
2008-05-02, 12:37
Avslutad
riktigt grymt men ändå läskigt!

Edit ! 1100 inlägg!
Citera
2008-05-02, 12:42
Bannlyst
Där är inga bilder 30 april -......-
Citera
2008-05-02, 12:46
Medlem
Mindflayers avatar
Häftigt, jag är själv en fan av silent hill-spelen, och man blir verkligen frestad att tömma sparkontot och åka till berlin när man ser de här fotona
Citera
2008-05-02, 13:27
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Där är inga bilder 30 april -......-

Jo, 30 april 2007!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto