Citat:
Vem är flickan som köper vapen!?
Är polisen vid skrivbordet från Dick Tracy? Den var jag osäker på.
Är killen som langar färg från tanten han som får feber på lördagskvällarna? Du ska se mig på gatan med en färgburk i handen, inte lika snyggt struttande men helt klart febrigt beteende.

Edit: Tillhör resväskan Mary Poppins?
Edit2: Är militärtältet från morgonkvisten i Vietnam?
Edit3: Det är för övrigt fel på bildlänken även denna gången, man får trixa för att få fram bilden.
Edit4: Ska tilläggas att det är i Firefox private browsing jag får problem, enda jag provat i.
Men eftersom jag inte hann först med GMV så chanser jag på att sista är A nightmare on Elm Street 3? Bilden känns sjukhus'aktig. För övrigt enda filmen som fått mig att vilja ligga på sjukhus, förutsatt att min sjuksköterska ser likadan ut, om än lite mindre mordbenägen.
Blev dessutom sjukt sugen att se om Who's That Girl, hade den inspelad på VHS från FilmNet, inte sett den på säkert 20år nu. Bilden du valde får mig att skratta, galningen står och försöker sälja en jävla Steyr mitt inne i en lägenhet i N.Y.
Dessutom har jag för mig att han ventilerar pipan efteråt.
Som bonus, jäklar vad jag kört med quotes om Wendy Worthington genom åren. Jag hade henne i taxin en gång i tiden.

Edit5: Wow, mera minnesbilder poppar upp i hjärnan!!
Det blev fel på utsändningen utav Who's That Girl vid något av dom allra första visningtillfällena på FilmNet runt 1990, scenen där dom är i Zoo/växthuset i hans lägenhet och The look of love spelas medan Madonna har på sig en silvrig klänning, så svartnade bilden i säkert 30-60 sekunder medan ljudet fortsatte, så jag fick spela in filmen på nytt nästa gång.En annan FilmNet-inspelning som gick åt peppern var Beverly Hills Cop II som bröts vid tolvslaget på nyår för att dom skulle visa ett datoranimerat fyrverkeri under tre minuter.
Faktiskt en period i livet man var en lycklig filmälskare, med både FilmNet och SkyMovies hade man mycket att titta på.
Senast redigerad av pumahunter 2023-05-30 kl. 19:45.
Senast redigerad av pumahunter 2023-05-30 kl. 19:45.