2008-03-22, 17:49
Medlem
godisnunnas avatar
Hej!
Jag har haft min första dröm med en låt i, och det var en alldeles underbar upplevelse! Närmare bestämt Amy Winehouse - Rehab. Jag undrar hur man ska tolka budskapet i låten i drömmen? Ska jag ta åt mig budskapet som hon sjunger?
Jag drömde inget speciellt (alltså inga flygande elefanter eller sådant..) utan hörde bara låten.

Jag tycker sånt här är intressant och vill gärna veta hur jag kan dra nytta av den här händelsen.

Någon som vet?
Citera
2008-03-22, 18:18
Bannlyst
En dröm kan betyda massor men den behöver inte alls betyda något.

Jag har drömt allt från blingbling musik till ren deathmetal och inget har påverkat mig verken negativt och possetivt. Jag tror din hjärna nynnade på låten

När jag dagdrömmer så brukar jag nynna på låtar. Tyvärr så är det skit från ex melodifestivalen.
Citera
2008-03-22, 18:31
Medlem
c-d af ands avatar
Jag har några gånger drömt om icke existerande låtar vars perfektion, genialitet och nyskapande vida överglänst allt jag tidigare hört. Tyvärr så är jag fullständigt musikalisk dysfunktionell och kan varken klappa i takt, vissla, sjunga, skriva noter eller på något sätt reproducera dessa underbara låtar.

Så tyvärr så är därför detta låtar som sakta tynar bort från mitt medvetande utan en ärlig chans till få leva upp till sin potential i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in