2008-03-19, 23:32
Medlem
Jag skrev en ny tråd under "konspirationer", den handlade om en spesifik detalj av 9/11. Moderatorn slängde den gensat utan kommentar. När jag sen skickade ett PM och frågade varför han gjort så så fick jag svaret "att det redan finns en 9/11 tråd".

Jag måste säga att jag är oerhört förvånad. Hur kan en moderator tillåtas att bete sig på det sättet?

I sak vill jag påstå att det är omöjligt att diskutera 9/11 i en enda tråd då handelsen har hundratals aspekter som alla tål omfattande diskussioner.
2008-03-19, 23:46
Moderator
impieteers avatar
Du fick ju en kommentar.
http://www.flashback.org/showthread.php?p=10440183#post10440183

Har du försökt diskutera den här problematiken att det är svårt att diskutera flera aspekter av samma ämne i en jättestor tråd med moderatorn? Vad fick du för svar?
2008-03-19, 23:50
Medlem
snömannens avatar
Självklart måste en så mångfacetterad händelse som 9/11 få behandlas i mer än en tråd!
2008-03-20, 07:53
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Du fick ju en kommentar.
http://www.flashback.org/showthread.php?p=10440183#post10440183

Har du försökt diskutera den här problematiken att det är svårt att diskutera flera aspekter av samma ämne i en jättestor tråd med moderatorn? Vad fick du för svar?

Nej, det har han inte, han startade den här tråden ungefär samtidigt som han skickade ett PM till mig. Men jag svarade precis, att det tidigt bestämdes att 911 skulle ha en egen tråd, liksom fö även Palmemordet, Kennedymordet, Månlandningen och Estonia. Skälet var, och är, att forumet svämmade över av mängder med identiska trådar som tog upp ungefär samma sak, ofta exakt samma sak. Diskussionen främjas inte av det.

Det brukar dyka upp diskussioner om fenomenet "STORA tråden om"-trådar med jämna mellanrum, men hitills har fördelarna med att samla ihop ansetts som större än fördelarna med att posta fritt när det gäller 911. Alternativ som framförts har varit att starta ett separat 911-forum, det var ju fö något som hände med förintelserevisionism som tidigare också huserade i Konspirationsforumet, men hittills har 911-diskussionen inte varit tillräckligt omfattande för att motivera ett helt nytt forum.

/S
mod
Senast redigerad av SLOB 2008-03-20 kl. 08:06.
2008-03-20, 09:13
Medlem
El Zorros avatar
Låser denna då TS inte verkar ha förstått hur man går tillväga när man inte är nöjd med en trådlåsning.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in