2000-07-01, 23:40
Medlem
Rakad

Tro mig Lina...
jag är riktig kvinna...
Jag rakar mig inte för att jag inte vill vara riktig kvinna utan för att förhöja njutningen... och tro mig.. fler killar är villiga att slicka utan att få hår i munnen... och slicka lääääääänge... gottigottgott..

Killar får gärna vara friserade om än inte helt rakade överallt.. Själv har jag en tofs på berget för att visa att det är en kvinna och inte ett barn dom slickar... *ler* Jag vill ha likadant med grabbar.. men inte lååånga strån som sticker upp i näsan och fastnar mellan tänderna.. 1cm ung är lagom..

Debattstartaren...
So what om folk glor... Låt dom glo om dom nu är så intresserade av att titta dig mellan benen...
Citera
2000-07-06, 18:17
Medlem
Rakad

Själv är jag vaxad, gillar inte stubben som blir när man rakar sig, men föredrar att killen är rakad. Är bara SÅ mycket roligare att slippa få en massa hår i munnen.
Citera
2000-07-12, 10:32
Medlem
Rakad

Mia: Vad använder du för vax? Är det inte kletigt och framför allt smärtsamt att rycka bort håren? Krävs det att man har långa hår för att det ska funka? Man vill ju vara så blank och fin som möjligt så ofta som möjligt. Kommer du åt även i "vecken" eller kör du bara på berget?

-=(Morgan)=-
Citera
2000-07-12, 14:32
Medlem
Rakad

Fyfan...det är vad ni är.

Det är ngt man ser ned på och som man använder som skällsord...haha, tänkte bara på det.
Citera
2000-07-12, 17:32
Medlem
Rakad

I "vecken"? Vilka veck?

På tjejer växer håret bara på utsidan blygdläpparna och inte på de inre! Visst gör det ont, men man behöver inte göra det så ofta och det är ingen stubb som kommer ut, utan mjukt och fint. Vax ÄR kletigt, men det är enkelt att tvätta bort, vattenlösligt. Som tjej är det klart enklare, jag gör det på salong, men jag tror de skulle bli lite fundersamma om en kille kom in.... *s*

Jag vaxar allt utom en liten tofs på venus. Den trimmar jag själv ner med saxen så den ser lite uppnosig ut. Lent, mjukt och fint.... Som gjort för att leka med. *mmmm*
Citera
2000-07-16, 19:48
Medlem
Rakad

Ok, tack Mia. Vad jag menade med veck var att det (på vissa tjejer åtminstone) växer hår på de yttre blygdläpparna, fast på innersidan om du är med på vad jag menar. Hårstråna växer alltså inåt mot de inre läpparna. Så menade jag.

Salong säger du. Ok, till sådana tänker jag inte gå. Trodde knappt dom gjorde helrakningar där ens på tjejer, men tydligen gör de det. Borde ju egentligen kännas mer mysko för (icke-lesbiska) att kleta vax i skrevet på en tjej än på en kille.

Vad gäller Peters inlägg är det antagligen bäst att bemöta det med ett: Duh! så att Peter oxå förstår vad man menar i stället för att dra till med något så svårt och krångligt som att anmärka på hans ytterst bristfälliga meningsbyggnad och grammatik.

-=(Morgan)=-
Citera
2003-12-19, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dudes (old)
Siket jävvla plastfolk!! Fittan ska vara hårig, kuken me för den delen!

Inte märkvärdigare att hålla ordning på könshåren än att gå till frissan för att få en snagg eller en rakad skalle.
Själv har jag hur många frillor som helst på lager; allt från diskret ansat till färgad tofs och helrakat med tatuering.
Citera
2003-12-19, 17:49
Medlem
LadyTieras avatar
OT;

Silvertejp......snälla, är det inte bättre att starta en ny tråd istället för att dra upp snart 4 år gammla trådar?

Du använder quote och riktar det till en användare som är "long gone"
bättre att starta en ny fråsch tråd om detta och inleda med dina egna synpunkter och frågeställningar
Citera
2003-12-19, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
OT;

Silvertejp......snälla, är det inte bättre att starta en ny tråd istället för att dra upp snart 4 år gammla trådar?

Du använder quote och riktar det till en användare som är "long gone"
bättre att starta en ny fråsch tråd om detta och inleda med dina egna synpunkter och frågeställningar

Oh no, jag kör med återvinningsprincipen.
*skakar på huvet*
Finns massor av intressanta inlägg på sista sidorna om man bläddar.
Dessutom är mitt webbsignum, ifyllnad och utveckling och inte huvuinlägg, en standard som jag hållit troget i de sex år jag befunnit mig på webben.

Ämnesvis;Är det inte dags att inse att könshårsfrisyrer tillhör vardagen - oh jo, det inlägget är lika aktuellt idag har jag sett på andra konferenser,
Och visst kan jag skriva ett inlägg med raktips, när, var och hur ofta, färgningstips för ljusa könshår - tomterött eller plommonlila, eller electric blue eller hur man kan använda fusktatuering eller intimsmycken med klämmor om man inte vill göra permanenta ingrepp - en äkta tatuering över hela eller delar av venusberget kräver daglig rakning för att komma till sin rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in