2008-04-01, 17:12
Medlem
Har bara läst topic, men vill man verkligen ha ett fruntimmer som hoppar i säng på första dejten?

Ju längre man får vänta, ju större är chansen att hon betett sig så även innan, och det kan ju vara gött med en kvinna som man inte delat med halva staden.
Citera
2008-04-01, 17:28
Medlem
eroms avatar
Gäller väl att känna sig fram. Är hon lättfotad lär du märka det.

"Se film" funkar ALLTID!
Citera
2008-04-01, 18:03
Bannlyst
Få henne att skratta, uppträd mycket självsäkert (men utan att vara dumdryg), bygg vidare på de hon säger (håll inga föredrag) ni ska umgås, säg saker som hon inte väntar sej och skulle uppleva som tråkigt. Få henne att känna sej speciell hon är den du vill ha och hon skulle inte kunna bytas ut mot vem som helst, de är hon som får dej att göra så här. Se henne i ögonen hela tiden. Du måste känna att något byggs upp i mellan er och att hon är lika aktiv som du. Om du bara kysser henne helt plötsligt så kommer hon antagligen att tycka att du är en idiot

Komplimanger fungerar fackiskt också bra, förutsatt att man menar de och lägger upp de på ett snyggt sätt, men säg inte att hon har fina ögon (eller några andra platityder) med lite grötig röst eller något sånt.

Hon får aldrig uppleva de som obehagligt om du kan röra vid henne på ett naturligt sätt så är de en bra början, funkar inte de så är de ingen idee. Och viktigast av allt hon måste ha roligt eller känna sej stimulerad människor gör kontiga saker då.

En kille jag känner är mästare på de här och har gjort de till en sport. Jag tror han är sinnessjuk men de verkar inte var något hinder.
Senast redigerad av Le Niacoc 2008-04-01 kl. 18:08.
Citera
2008-04-01, 18:11
Medlem
Qlubs avatar
I lol'd at OP.

Ta henne på date, se hur det löser sig, får du inget den kvällen, dra hem, slå en tarzan, kanske en omgång till med vänstis. Sedan tar du henne på en date till och ser om du får något. Sex är fan inte allt ;p
Citera
2008-04-01, 20:25
Medlem
Rohypnol & alkohol eller någondera utav dom brukar funka om man vill ligga.
Citera
2008-04-01, 21:39
Medlem
eroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amfksp
Rohypnol & alkohol eller någondera utav dom brukar funka om man vill ligga.
Om man inte har utseendet eller charmen så ja.
Citera
2008-04-01, 21:57
Medlem
snws avatar
Jag garvar mig harmynt! Du är ju så lost så det finns inte. epic767 kommer inte att få ligga... alls någonsin.
Citera
2008-04-02, 19:43
Medlem
kolla på film och fråga skulle inte vi mysa. den funka för mig vi har vart tillsammans i snart 2år
Citera
2008-04-02, 21:09
Medlem
Bunnys avatar
Satsa på att göra det på andra dejten istället, bra mycket lättare då. Gör du bort dig med att gå för långt på första dejten så blir det ingen andra.
Citera
2008-04-02, 21:13
Medlem
paradises avatar
Haha, åh herregud Skriv gärna hur det gick.
Citera
2008-04-02, 21:23
Medlem
Merenwens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
vill man verkligen ha ett fruntimmer som hoppar i säng på första dejten?

Det ska bli riktigt kul att höra hur det gick, för inte fan var väl TS så dum att han fullföljde sin lilla fantasi? Tack för att du bjöd på dig själv åtminstone! "oh vilka tits"
Citera
2008-04-02, 21:25
Medlem
bona officias avatar
Vitt vin och räkor, guaranteed success!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in