2008-03-16, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Uppsala är en bra stad. Har du råd med en bostad för ungefär 1 mille kan du nog leva i ett område utan många invandrare. I centrum finns det väl lite invandrare här och var, men den absoluta majoriteten är svenskar.

Jag har dock en känsla av att du är lite halvt dräggig och att dina ekonomiska möjligheter inte sträcker sig tillräckligt långt för att slippa invandrarna.
Vem fan vill bo i Uppsala? Jag har bott där och det var ett helvete. Det enda de har är pelle svanslös...

Jag tycker att du borde flytta till Norrland. Det är billigt och de enda folket att hata är Samer.
Citera
2008-03-16, 23:50
Medlem
Zockerconnys avatar
Östhammar alternativt Vaxholm ?
Citera
2008-03-16, 23:55
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Men grejen är att blattarna röstar konstant för gratis pengar via försäkringskassan då de i allmänhet inte har någon större ekonomisk potential. Även om det skärs i bidragssystemen under lågkonjunkturer så kommer det att skäras ännu mer i skattefinansierade verksamheter. Dessa kommer sen inte att återställas när det vänder uppåt igen utan kraven kommer då att vara på återställare i bidragssystemen först. På sikt leder det till att nästan all skatt blir en form av blattegäld.

Dom röstar sällan, men när dom röstar blir det oftast socialbidragsdemokraterna. Jag tror inte det du skriver är givet, att man måste skära i offentliga verksamheter och behålla en hög socialbidragsnivå. Så har det kanske varit hittils men det är sådant som går att påverka. Nedmontering av välfärden tror jag är ett nödvändigt ont för att komma åt somaliern. Det är på socialbidraget stöten skall sättas in. Sverige idag har öppna portar och enormt generös försörjning av parasiter. Detta måste ändras på båda punkter.
Citera
2008-03-17, 00:05
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxon_Flix
Vem fan vill bo i Uppsala? Jag har bott där och det var ett helvete. Det enda de har är pelle svanslös...

Jag tycker att du borde flytta till Norrland. Det är billigt och de enda folket att hata är Samer.
Med tanke på att du verkar vara ett fattigt jävla drägg är det inte konstigt.

Gå och onanera till ett krucifix eller något.
Citera
2008-03-17, 02:55
Medlem
Uppsala är en sjuuukt tråkig stad...
Citera
2008-03-17, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
I USA så är 50% av befolkningen ickevita. Tror inte det är något bra ställe att flytta till.

i usa blandar sig inte raser och de andra raserna bor inte med den vita rasen.

i vissa områden så finns det knappt svarta o hispanic och om det gör det så är det en hårt arbetande sådan.

inte som i sverige där vi bara har skit blattar som inga andra länder vill ta emot utan utblildning.

för att flytta till usa krävs du har minst universitesutblildning eller driver ett seriöst företag en längre tid, i båda fallen måste det va nåt som usa behöver.

man KAN alltså inte försöra sina papper anställa en flykting smugglare o flytta dit o sen sitta o ljuga man e ingenjör o få uppehållstillsånd som vi gör

i usa har dom problem med massa illigala invandrare från syd o central amerika men dom vistas inte där legalt och har varken rätt till vård eller bistånd så dom kommer aldrig bli din granne.
Citera
2008-03-17, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Dom röstar sällan, men när dom röstar blir det oftast socialbidragsdemokraterna. Jag tror inte det du skriver är givet, att man måste skära i offentliga verksamheter och behålla en hög socialbidragsnivå. Så har det kanske varit hittils men det är sådant som går att påverka. Nedmontering av välfärden tror jag är ett nödvändigt ont för att komma åt somaliern. Det är på socialbidraget stöten skall sättas in. Sverige idag har öppna portar och enormt generös försörjning av parasiter. Detta måste ändras på båda punkter.

har en känsla av vänsterpartiet lockar en hel del med.
Citera
2008-03-17, 10:22
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
har en känsla av vänsterpartiet lockar en hel del med.

Ja, sossarna & vänsterpartiet äger i dessa orter.

Jag 'spammar' denna länk igen om hur det ser ut i Stockholms ghettoförorter, där kan man se hur 'de' har röstat...

http://www.usk.stockholm.se/internet/omrfakta/omradesvis.htm

Rinkeby Kommunfullmäktigevalet 2006... skrämmande läsning

Sossarna: 60 %
V: 13,6 %
Valdeltagade: 50 %
Citera
2008-03-17, 10:25
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
"vart flytta"?

Vart flytta? Skämtar du med mig? Jag trodde på fullaste allvar att du var själv invandrare som bott i Sverige i två år tills det framkom i texten att så inte var fallet.
Citera
2008-03-17, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Ja, sossarna & vänsterpartiet äger i dessa orter.

Jag 'spammar' denna länk igen om hur det ser ut i Stockholms ghettoförorter, där kan man se hur 'de' har röstat...

http://www.usk.stockholm.se/internet/omrfakta/omradesvis.htm

Rinkeby Kommunfullmäktigevalet 2006... skrämmande läsning

Sossarna: 60 %
V: 13,6 %
Valdeltagade: 50 %

rinekby
Invånare med utländsk bakgrund 20061
31 december
Utrikes
födda2 Inrikes födda
med två utrikes
födda föräldrar3 Summa
utländsk
bakgrund % av
bef.
0-15 år 580 3 097 3 677 84,6
16-64 7 712 1 187 8 899 91,7
65- 813 0 813 82,7
Samtliga 9 105 4 284 13 389 89,1
Citera
2008-03-17, 10:36
Medlem
utrikesfödda 84-92%

varav 74% från asien eller afrika.

46% av 20-64 år förvarövsarbetar så 54% arbetslösa.

grymm länk det dära. står ju fan hur många hushåll som får soc bidrag o allting.
Senast redigerad av fetjävel 2008-03-17 kl. 10:39.
Citera
2008-03-17, 10:48
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetjävel
grymm länk det dära. står ju fan hur många hushåll som får soc bidrag o allting.

Finns det hushåll där som inte gör det? Jag förutsatte att alla gick på soss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in