2008-03-16, 22:54
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Försök skrivas mer utförligt än onliners även om du är för så är det alltid bra med stödasrgument.

Moderator

Kan det vara ett argument att man bör skapa en gemensam underforumsstruktur mellan olika delforum för att underlätta för användarna att "känna igen sig" mellan de olika underforumen. Musik har ett tips och listforum, och därför borde man göra samma sak för film, tv,dataspel, mfl forum där det är vanligt med att man skapar trådar av den typen alternativt har en jättetråd där man samlar sånt...
Citera
2008-03-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Försök skrivas mer utförligt än onliners även om du är för så är det alltid bra med stödasrgument.

Moderator

Antar att du syftar på andra som skriver i tråden, då jag själv redan skrivit argumenten för detta underforum som jag föreslår.
Citera
2008-03-17, 07:17
Medlem
Uttersvamps avatar
Gör precis som i musikforumet. Ett forum för listor och rekommendationer, ett forum för diskussion och ett forum för egenproducerad film.
Citera
2008-03-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttersvamp
Gör precis som i musikforumet. Ett forum för listor och rekommendationer, ett forum för diskussion och ett forum för egenproducerad film.

Jag anser att musikforumet har bäst genomarbetat upplägg, och håller med till fullo. Gör musikforumets upplägg standard i kulturforumen.

Nackdelen med det kan ju dock vara att vissa forum inte har så många besökare att en uppdelning är befogad. Det är ju upp till vardera mod att bedöma det, men just i film-forumet behövs sannerligen denna ändring.
Citera
2008-03-19, 21:21
Medlem
Tänkte att man i all ödmjukhet kunde påminna om denna tråd. Inga motargument verkar ha kommit in. Finns det någon som är emot och varför?

Filmforumet har nyss fått sig en remake genom att få ett underforum för Filmskapande, vore det inte smidigt att i samma veva också införa ett underforum för Filmtips och listtrådar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in