2008-03-14, 12:40
Bannlyst
Okej. Nu börjar jag bli less...

Sen jag har slutat med min efexor så kan jag inte sova utan hjälp av sömnpills.

Det blir som att direkt jag börjar blunda osv när jag sover utan så drömmer jag mardrömmar direkt.
Jag är fortfarande halvvaken och det är fan inte roligt.

SOm tur är hjälper lergigan mig. Men det vore ju trevligt att veta varför jag halvt hallucinerar när jag försöker sova utan.

Som nu när jag steg upp 10 imorse för mobilen ringde,
sen 20 min efter ska jag försöka vila eftersom jag är så pillerbakis av lergiganen,
då startar det direkt, jag försöker hela tiden men gång på gång så drömmer jag den skummaste skiten och är fortfarande halvvaken.
JAg hör saker och upplever dom som om dom händer på riktigt.

MVH.
Citera
2008-03-14, 14:41
Medlem
Zyraks avatar
Schizofreni?

Väldigt vild gissning men låter inte helt dumt att det kan uppstå av viss medicin.
Citera
2008-03-14, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrak
Schizofreni?

Väldigt vild gissning men låter inte helt dumt att det kan uppstå av viss medicin.

Nja jag tvivlar. Jag äter ju ingen medicin alls och lergigan orsakar ju knappast schizofreni.

Jag har annars depp och lite ångest.
Vart hos 2-3 psykologer och ingen har nämnt schizofreni.
Citera
2008-03-14, 15:22
Medlem
Zyraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smidarn
Nja jag tvivlar. Jag äter ju ingen medicin alls och lergigan orsakar ju knappast schizofreni.

Jag har annars depp och lite ångest.
Vart hos 2-3 psykologer och ingen har nämnt schizofreni.

Ta upp det med dom då? Kan ju ha att göra med att du precis slutat med efexor. Fast varför du skulle få hallisar av det verkar lite ovanligt, är dock inte insatt.

I brist på riktig sömn kanske? Man sover ju inte riktigt som man ska om man tar hjälp av piller.
Citera
2008-03-14, 15:23
Bannlyst
[quote=Zyrak]Ta upp det med dom då? Kan ju ha att göra med att du precis slutat med efexor. Fast varför du skulle få hallisar av det verkar lite ovanligt, är dock inte insatt.

I brist på riktig sömn kanske? Man sover ju inte riktigt som man ska om man tar hjälp av piller.[/QUOTE

Alltså det är vid insomnandet. Jag sover hela natten med lergigan,
men som jag skrev, tar jag dom inte så går det inte att sova.

Kanske inte ska gnälla eftersom lergigan hjälper.
Men man vill ju veta vad det är när man inte kan sova utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in