2008-03-14, 13:44
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Det blir ingen rolig start på aprilmånad för Arsenal.
1a - CL, Liverpool, hemma.
5e - PL, Liverpool, hemma.
8e - CL, Liverpool, borta.
13e - PL, Man Utd, Borta

Varför koncentrerar du dig så mycket på Arsenal?
Citera
2008-03-14, 13:45
Medlem
såhär kommer det gå tror jag.

Kvartsfinal
Arsenal - Liverpool
Roma - Manchester United
Schalke 04 - Barcelona
Fenerbahce - Chelsea

Semifinal
Arsenal - Chelsea
Manchester United - Barcelona

Final
Arsenal - Manchester United

En helengelsk final tror jag vi kommer få se, hur det än går i semifinalerna. mitt hjärta säger arsenalvinst.
Citera
2008-03-14, 13:50
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobber Kain
Varför koncentrerar du dig så mycket på Arsenal?
Det har väl inte med just Arsenal att göra. Det är ju ett tufft schema oavsett vilket lag det hade handlat om.
Citera
2008-03-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Det har väl inte med just Arsenal att göra. Det är ju ett tufft schema oavsett vilket lag det hade handlat om.

Äsch, det blir tre enkla matcher mot Pool.
Citera
2008-03-14, 13:55
Medlem
Pancevs avatar
Jag tror inte heller att det gynnar Liverpool, kan bli tufft att stå upp mot Arsenals bollinnehav och offensiv i längden. Men faktumet att de möts i ligan under helgen kan ju innebära att Pool vilar spelare av en dignitet som Arsenal inte kan ha råd med. Visserligen är jakten på 4:e-platsen väldigt viktig men Arsenal jagar ju guld. Rafa har ju aldrig haft problem med att vila spelare tidigare heller.

Pool slog ju ut Chelsea förvisso, ett lag som de har svårt för i ligan.
Citera
2008-03-14, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Jag tror inte heller att det gynnar Liverpool, kan bli tufft att stå upp mot Arsenals bollinnehav och offensiv i längden. Men faktumet att de möts i ligan under helgen kan ju innebära att Pool vilar spelare av en dignitet som Arsenal inte kan ha råd med. Visserligen är jakten på 4:e-platsen väldigt viktig men Arsenal jagar ju guld. Rafa har ju aldrig haft problem med att vila spelare tidigare heller.

Pool slog ju ut Chelsea förvisso, ett lag som de har svårt för i ligan.

Just därför kommer Liverpool att slå ut Arsenal. Dessutom har Arsenal väldigt tunn trupp, iaf om man jämför med Barca, Chelsea och United. Liverpool skiter fullständigt i ligan, bara de tar fjärde platsen, men den klarar dom ändå.
Citera
2008-03-14, 14:08
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Just därför kommer Liverpool att slå ut Arsenal. Dessutom har Arsenal väldigt tunn trupp, iaf om man jämför med Barca, Chelsea och United. Liverpool skiter fullständigt i ligan, bara de tar fjärde platsen, men den klarar dom ändå.
Absolut värt att chansa på, om jag utgår från vad Rafa och övriga kan tänkas tycka.
Citera
2008-03-14, 14:12
Medlem
Rocky69s avatar
Tre engelska lag och ett spanskt i semin i år.
Nästa år blir det väl tre engelska och ett tyskt.

Liverpool
Chelsea
Manchester U
Barcelona

Där har ni den klockrena kvarteten som gör upp om finalplatserna.
Det enda som kanske är LITE osäkert är väl Chelseas avancemang då Fenerbache i sina bästa stunder kan göra grymma matcher hemma.

I övrigt så är motståndet väldigt tunt för Liverpool, Manchester och Barcelona.
Citera
2008-03-14, 14:21
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Tre engelska lag och ett spanskt i semin i år.
Nästa år blir det väl tre engelska och ett tyskt.

Liverpool
Chelsea
Manchester U
Barcelona

Där har ni den klockrena kvarteten som gör upp om finalplatserna.
Det enda som kanske är LITE osäkert är väl Chelseas avancemang då Fenerbache i sina bästa stunder kan göra grymma matcher hemma.

I övrigt så är motståndet väldigt tunt för Liverpool, Manchester och Barcelona.

Ta inte i så du spricker nu, det lär du få äta upp det i efterhand. Liverpools fördel i CL har alltid varit att slå under ifrån. Om ni nu tror att ni har ett lätt motstånd i kvarten så kommer det gå illa för er!
Citera
2008-03-14, 14:25
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:

Ta inte i så du spricker nu, det lär du få äta upp det i efterhand. Liverpools fördel i CL har alltid varit att slå under ifrån. Om ni nu tror att ni har ett lätt motstånd i kvarten så kommer det gå illa för er!

Jag är helt djävla säker på att Liverpool kommer att neutralisera Arsenal fullständigt och gå vidare utan att förta sig nämnvärt.

1-0 hemma och 0-0 borta räcker.
Citera
2008-03-14, 14:29
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Jag är helt djävla säker på att Liverpool kommer att neutralisera Arsenal fullständigt och gå vidare utan att förta sig nämnvärt.

1-0 hemma och 0-0 borta räcker.

Exakt samma sak som Milan trodde!
Citera
2008-03-14, 14:31
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Exakt samma sak som Milan trodde!

Milan ja.
Deras bästa spelare är en unge som nyss tränat potta färdigt och en annan som åker färdtjänst till matcherna och spelar boule på fritiden.

Ha ha ha ha ha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in