2008-03-27, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Har köpt en biljett nu till London, det ska bli ganska fett då jag tror de kommer prestera bättre där

Jag känner mig väldigt klyven till den nya plattan, känns inte som att de finns någon känsla i låtarna. Det har ju ändå varit CCs "thing".
Kan inte annat än att hålla med tyvärr, blev besviken på senaste skivan. Ska lyssna på den några gånger till innan jag dömer ut den helt men hittills är jag väldigt väldigt besviken.
Citera
2008-03-29, 00:58
Medlem
inavawetrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bantumi
Kan inte annat än att hålla med tyvärr, blev besviken på senaste skivan. Ska lyssna på den några gånger till innan jag dömer ut den helt men hittills är jag väldigt väldigt besviken.

Precis, håller också med... Jag hade hoppats att den skulle bli bättre för varje gång jag lyssnat på den, men så verkar det inte fungera. Ändå tycker jag att de har fått med ett par riktigt bra låtar, som 1492 mm. men som sagt, känslan saknas!
Citera
2008-05-28, 14:40
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inavawetrust
Precis, håller också med... Jag hade hoppats att den skulle bli bättre för varje gång jag lyssnat på den, men så verkar det inte fungera. Ändå tycker jag att de har fått med ett par riktigt bra låtar, som 1492 mm. men som sagt, känslan saknas!

Jag gillar "You cant count on me" mest tror jag, käns som att lyriken kommer fram bäst i den, jämfört med de andra mer rockiga låtarna där allt skrän förstör bilden av vad han sjunger.

Ingen annan som ska till London?
Senast redigerad av countingcrows 2008-05-28 kl. 14:44.
Citera
2008-05-31, 13:35
Medlem
inavawetrusts avatar
Citat:
Jag gillar "You cant count on me" mest tror jag, käns som att lyriken kommer fram bäst i den, jämfört med de andra mer rockiga låtarna där allt skrän förstör bilden av vad han sjunger.

Ingen annan som ska till London?

Nu när Cirkus är inställt skulle jag inte säga nej till att åka till London för att se CC, när är det?
Citera
2008-05-31, 13:38
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Nu när Cirkus är inställt skulle jag inte säga nej till att åka till London för att se CC, när är det?

6 juli tror jag. "Googla på Counting crows hyde park o2 wireless festival". Ses där
Citera
2008-05-31, 13:53
Medlem
inavawetrusts avatar
Citat:
6 juli tror jag. "Googla på Counting crows hyde park o2 wireless festival". Ses där

Verkar helt klart lockande, och sen är inte Ben Harper helt fel heller. Ska tänka på saken.
Citera
2008-06-15, 04:14
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Verkar helt klart lockande, och sen är inte Ben Harper helt fel heller. Ska tänka på saken.

Säg till ifall du drar dit, så kan vi ta en pint tillsammans
Citera
2015-05-13, 18:35
Medlem
Skulle ha velat se dem på turne med 2:a plattan, men en konsert på turne
med den 3:e fick alltså duga ...
Citera
2026-07-08, 17:27
Medlem
Nu är de i Sverige igen… är det nostalgi?
Citera
2026-07-08, 17:50
Medlem
De lät likadant på senaste live
Citera
2026-07-08, 17:53
Medlem
Inget drogande bland medlemmarna?
Citera
2026-07-08, 19:19
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar