Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2000-08-14, 13:17
Kodein

Jag är intresserad av att köpa kodein i brustablett-form, Treo Comp är att föredra, men Citodon brus går även väldigt bra. Om någon är intresserad av att göra affärer så är det bara att maila. Betalar inte mer än 80:- / rör dock.

2000-08-14, 13:20
Kodein

Jag är intresserad av att köpa kodein i brustablett-form, Treo Comp är att föredra, men Citodon brus går även väldigt bra. Om någon är intresserad av att göra affärer så är det bara att maila. Betalar inte mer än 80:- / rör dock.

2000-08-14, 18:40
Medlem
Kodein

De e m0jligt sdu har ratt angaende prokain-klorhydrid, f0r jag sitter i ett hispanskt land, spansk talande land asso, och jag 0versatte namnet utan att tanka efter noga....

60mg kodein! jojomen! Det e h0gsanning, ge mig din adress sa skickasr jag upp ett gang till dig, f0r mig kostar de 25SEK f0r 20st! jAG SKICKAR garna upp nagra till dig om du e snell!!!
2000-09-25, 23:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Kodein

Åker ned till Spanien på Torsdag, blir troligen kodein-shopping för alla mina pengar. I övrigt får jag tacka LuCa! för Contugesic-tabsen du skickade, slängde i mig alla tre och mådde faktiskt riktigt bra. Har även hört att det ska finnas en lättare form av Treo Comp receptfritt i spanien, fick ett rör av en vän, DolMen heter de tydligen, tyvärr är det bara 20 mg kodein i dem och de smakar helvete (Treo Comp är ju som bekant ganska välsmakande). I övrigt så har jag noterat likheterna mellan vanlig treo och treo comp och möjligheten att byta ut dem med div. släktingar. Inte helt fel, allt för att stilla min kodein-hunger.
2008-01-22, 17:10
Medlem
Kodein

Citat:
Ursprungligen postat av dw (old)
vadå påstår ni att morfin kan ge samma effekt som heroin?!.. isf förklara lite varför och hur det kan göra det? är det typ labratorie omvandling?

Har aldrig provat heroin, men morfin ger det bästa välbefinnandet för mig. Käkade Treo-comp i 7 års tid, innan läkaren tog dem ifrån mig. Treo-comp innehåller ju kodein, som omförvandlas i kroppen till morfin. Har haft Somadril-comp sedan dess, som de också har slutat att skriva ut nu. Det går inte att jämföra effekten, som får utav Zanor och Imovane. De biter inte på mig längre. Har haft dem så länge nu. Kan inte leva utan mina värktabletter. Var kan man få hjälp? Någon som vet?
2008-01-22, 17:29
Medlem
Kodein

Citat:
Ursprungligen postat av LuCa! (old)
De e m0jligt sdu har ratt angaende prokain-klorhydrid, f0r jag sitter i ett hispanskt land, spansk talande land asso, och jag 0versatte namnet utan att tanka efter noga....

60mg kodein! jojomen! Det e h0gsanning, ge mig din adress sa skickasr jag upp ett gang till dig, f0r mig kostar de 25SEK f0r 20st! jAG SKICKAR garna upp nagra till dig om du e snell!!!

Kan du skicka några rör till mig också, är du snäll?
2008-01-22, 17:36
Medlem
Huge-0s avatar
du tror inte han har dött då? eftersom det var 8 år sen han skrev det...
2008-01-23, 17:06
Onödig bump...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in