2008-03-10, 16:41
Medlem
Sypnis avatar
Batra är den klockrenaste komikern i Sverige just nu. Alltid skön. Sen hör jag också till den skaran som tyckte om Stockholm Live när det sändes i början. Sen raserades allt på en säsong, när det blev för kommersiellt.

Björn Gustavsson är väl inte särskilt nytänkande, men han spelar sina roller bra. Och det är skönt att se ett nytt ansikte i den branchen.
Citera
2008-03-11, 05:25
Medlem
olof86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sypni
Batra är den klockrenaste komikern i Sverige just nu. Alltid skön. Sen hör jag också till den skaran som tyckte om Stockholm Live när det sändes i början. Sen raserades allt på en säsong, när det blev för kommersiellt.

Björn Gustavsson är väl inte särskilt nytänkande, men han spelar sina roller bra. Och det är skönt att se ett nytt ansikte i den branchen.
Bara av ren nyfikenhet för att du nämnt två av mina tre favoriter... vad säger du om Johan Glans?
Citera
2008-03-12, 14:55
Medlem
soptippsbosses avatar
Bumpelibump!

Ikväll smäller det. Klockan 21:30 på SVT1.
Missa inte det.
Citera
2008-03-12, 20:54
Medlem
gött med glans o batra, men gustavsson.. vetifan, tycker han är SJUKT överskattad..
Citera
2008-03-12, 21:40
Medlem
bruschens avatar
Nu har det gått tio minuter och än så länge övertygar det väl inte helt... Hoppas vi får se mer av Johan Glans som är helt outstanding. Särskilt när han spelar lite fjollig...
Citera
2008-03-12, 21:44
Medlem
Mange*s avatar
Är alltid så pinsamt när politiker är med i diverse humorprogram...
Citera
2008-03-12, 21:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Bara ståuppkomiker blir så less på att 2000-talets humorserier måste vara synonymt med ståuppare, ska det vara så jävla svårt att ha en mix av både erfarna & unga komiker

dessutom är det här inte särskillt kul
Citera
2008-03-12, 21:48
Medlem
Amors avatar
Rätt kul, David Batra gör rollen som småtrevlig programledare på ett snyggt sätt, men Björn Gustavsson är inte rolig
Senast redigerad av Amor 2008-03-12 kl. 21:53.
Citera
2008-03-12, 21:53
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange*
Är alltid så pinsamt när politiker är med i diverse humorprogram...
Yes och det beror på att vi vet om att dom inte har någon koll på om det blir kul eller inte..dom får ett papper att läsa ifrån & sedan sätter dom förhoppningen till folk som behärskar området säger att det blir kul
dom ser inte ifall dom skulle råka sälja sig till djävulen, så länge som man kan få lite publicitet och visa att man minsan är mänsklig & folklig så spelar det ingen roll
Senast redigerad av Herr Bökberg 2008-03-12 kl. 21:57.
Citera
2008-03-12, 21:59
Medlem
bruschens avatar
Jag tror ändå jag tittar nästa vecka också, tyckte det var helt OK. Typ 3 av fem rattar. Apropå det var Victoria-tårtan ganska kul...
Citera
2008-03-12, 22:00
Medlem
Mange*s avatar
Den sista sketchen med Johan Glans var rätt så rolig, det måste jag erkänna. Annars var det väl inget direkt höjdarprogram, blir inte att se detta igen för min del...
Citera
2008-03-12, 22:02
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Yes och det beror på att vi vet om att dom inte har någon koll på om det blir kul eller inte..dom får ett papper att läsa ifrån & sedan sätter dom förhoppningen till folk som behärskar området säger att det blir kul
dom ser inte ifall dom skulle råka sälja sig till djävulen, så länge som man kan få lite publicitet och visa att man minsan är mänsklig & folklig så spelar det ingen roll
Göran Persson och Ulf Adelsson tror jag skulle fungera, de är rätt jovialiska i sin personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in