Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-09, 16:34
Medlem
Shrink in spes avatar
Tror jag blivit lite missförstådd.

Home / Shift+space tar mig ju bara upp på sidan (vilket i och ju för sig leder till att jag lätt kan klicka på exempelvis "alternativa avdelningar", men det är ju sjukt jobbigt att luta sig fram till tangentbordet!).

Bakåtknappen funkar visserligen för att backa, men i lååååånga trådar är det ju ett helvete att klicka..

Visst, det är ett sjukt I-landsproblem, men tycker ändå inte det är helt befängt att efterfråga funktionen, även om jag förstår att den inte har prio ett.
Citera
2008-03-09, 16:35
Medlem
Shrink in spes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nallon
backspace?

Vad är det för knapp? (Ja, jag är datorretarderad)

Edit:Kom på det nu.
Senast redigerad av Shrink in spe 2008-03-09 kl. 16:41.
Citera
2008-03-09, 16:40
Medlem
Shrink in spes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus

Och TS - stjärnan uppe till vänster som inleder hela raddan med länkar är en "gå tillbaka"-knapp. Varje gång du klickar på den så går du tillbaka ett steg. Längst ner till höger har du dessutom en länk som säger "Topp". Klickar du på den så slipper du scrolla. Vilket alltså kan vara bra att veta om du nu inte vill släppa taget om musen.

tillägg: Fast visst skulle det vara bra med en liten "gå tillbaka"-stjärna här under bredvid « Föregående ämne | Nästa ämne ».

Tack, äntligen lite medhåll (och lite hjälp som grädde på moset!).

Som sagt, har man väl fått musen i handen vill man ju inte gärna släppa taget..

Ditt "tillägg" är ungefär vad jag menade, men att man kanske skulle kunna ha raden med
FB forum>alt.avd.>Flashback
där också.

Tänk vad många millisekundrar man skulle kunna spara!
Citera
2008-03-09, 18:05
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrink in spe
Tack, äntligen lite medhåll (och lite hjälp som grädde på moset!).

Som sagt, har man väl fått musen i handen vill man ju inte gärna släppa taget..

Ditt "tillägg" är ungefär vad jag menade, men att man kanske skulle kunna ha raden med
FB forum>alt.avd.>Flashback
där också.

Tänk vad många millisekundrar man skulle kunna spara!
Det var väl det jag tänkte. Ibland så sitter man ju helt enkelt bekvämt tillbakalutad och endast läser med handen på musen och tangentbordet står så att man måste sätta sig upp igen.

Jo, en upprepning av HELA länkstrukturen överst på sidan (inte bara boxen med sidnummernavigering) vore nog inte helt fel att få se även i slutet efter det sista inlägget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in