Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-07, 07:34
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Det finns många som registrerade sig innan sin 18-årsdag. Det är nog knappast något vi kan komma ifrån.
Nej, men det kunde ju beivras ändå.
Citera
2008-03-07, 11:40
Medlem
Ankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Nej, men det kunde ju beivras ändå.
Hur då menar du?
Citera
2008-03-07, 12:05
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fet-Evert

Hylands bannlysning fick moderatorkåren att framstå som rejält übernitisk utan förmåga att göra annat än att slaviskt följa ett regelverk utan att tänka, tyvärr. Det var bra att Admin gick in och rättade till det misstaget.

Hyland? Det måste jag ha missat, vad handlade det om?
Citera
2008-03-07, 13:26
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Hyland? Det måste jag ha missat, vad handlade det om?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=445329
Citera
2011-01-13, 16:57
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Antagligen inget. Du kan ju inte bli bannad retroaktivt.

Då plockar jag upp denna gamla tråden för en fråga.
Satt och kollade på allt som släppts av killen som outade flashback medlemmar och moderatorer.
Såg att sammanlagt 3 moderatorer reggade sig innan dom fyllt 18 då det publicerats personnummer.

Har fått svar här att man inte kan bannas retroaktivt men undrar om dessa moderatorer har fått något straff eller påföljd? Någon måste ju ha uppmärksammat detta innan?
Citera
2011-01-13, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Då plockar jag upp denna gamla tråden för en fråga.
Satt och kollade på allt som släppts av killen som outade flashback medlemmar och moderatorer.
Såg att sammanlagt 3 moderatorer reggade sig innan dom fyllt 18 då det publicerats personnummer.

Har fått svar här att man inte kan bannas retroaktivt men undrar om dessa moderatorer har fått något straff eller påföljd? Någon måste ju ha uppmärksammat detta innan?

Varför skulle de fått straff? Förr fanns ju inte ens 18-årsgränsen.
Citera
2011-01-13, 17:18
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Varför skulle de fått straff? Förr fanns ju inte ens 18-årsgränsen.

Jag snackar 2006-2007, fanns det inte åldersgräns då?
Känns som det finns mycket krav på moderatorer och ses som allvarligare om dom skulle bryta regler. Säger inte att dom borde straffas men undrar om det skett något eller diskuterats åtgärder. Inne på Outlaw eller liknande
Citera
2011-01-13, 17:24
Medlem
Flashback har inte 18 år åldersgräns för att jävlas utan för att det är ett krav för att flashback ska kunna existera, precis som 1.02 som förbjuder illegal avkodning.

Men visst är det en bra regel, personer som är så duma i huvudet att dom erkänner att dom är under 18 har uppenbarligen inte läst regelverket och förtjänar att bli bannade.
Citera
2011-01-13, 18:30
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Jag snackar 2006-2007, fanns det inte åldersgräns då?
Känns som det finns mycket krav på moderatorer och ses som allvarligare om dom skulle bryta regler. Säger inte att dom borde straffas men undrar om det skett något eller diskuterats åtgärder. Inne på Outlaw eller liknande

Outlaw är inte tillgängligt för användare som du vet så det är ingen som kommer svara på vad som skett eller inte skett där. Om du pratar om de moderatorer jag tror att du menar så var väl samtliga över 18 när de blev inplockade och retroaktiva straff för att man registrerat sig som minderårig har vi ju aldrig delat ut.
Citera
2011-01-13, 22:36
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Outlaw är inte tillgängligt för användare som du vet så det är ingen som kommer svara på vad som skett eller inte skett där. Om du pratar om de moderatorer jag tror att du menar så var väl samtliga över 18 när de blev inplockade och retroaktiva straff för att man registrerat sig som minderårig har vi ju aldrig delat ut.
Tackar, fick svar på det jag undrade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in