2008-03-05, 05:03
Medlem
Huge-0s avatar
Oi, Tänkte berätta om min sjukt roliga tripp med en jäla massa galenskaper och dyl.

Dos: Dubbeldroppad, okänd sockerbit. (fick reda på efter)

Erfarenheter: Cannabis, Tjack, Benso, Opiater och Syra (1 gång innan)

Personer som är med: Sören, Toffeln och Finsken.

Dagen innan hade vi diskuterat om vi skulle droppa syra på lördagen hemma hos Finsken. Sören och Toffeln var båda oskulder på LSDfronten medans jag och finsken hade droppat syra första gången helgen innan.

Vi hade planer på att börja hyfsat tidigt på eftermiddagen men vi fick vänta på vår kran ganska länge. När vi hämtat sockerbitarna från kranen så äter vi alla dom på vägen, ganska högtidligt för oss! (en var)

Det är ganska kass set&setting efterosm vi kom på det precis dagen innan så vi har ej något röka med oss. Alla sitter och spelar lite mario kart tills det kickar in. Nu ska jag berätta om Finskens mamma, hon är lite speciell ska ni veta. Hon sitter, medans vi börjar trippa iväg, framför datorn och spelar harpan medans 4 syrade hjärnor spelar mario kart. Hon kan inte så bra svenska så man kan snacka ganska öppet! När effekterna börjar komma så utbrister jag till Toffeln

-Men vafan, titta inte på mig du ser ut som en snuskgubbe!

Hans tänder gulnade och han såg allmänt dräggig ut. Jag sitter och kallar han för äckelgubbe och pedofil med löjlig röst och vi börjar småskratta. Finskens mamma stämmer in och börjar skratta fast hon inte fattar ett skit av vad jag sa, detta ger oss grymt feta skrattsalvor som avlöser varandra hela tiden!

Lite senare efter Mario kart så drar jag igång lite Sphongle som jag aldrig hört förut. Grym musik som gjorde min tripp! Vi ändrade bakgrundsbilden på TV,n från datorn med en härlig bild på en strand med palmer och en orange solnedgång. Jag och Sören låg under täcket tillsammans och det var mörkt orange i hela rummet. Djungelläten pumpade från högtalarna och jag rös i hela kroppen. Strecken i taket Gungade och ålade sig mot varandra och färgerna skiftade överallt!

-Som ett barn på cosmonova uttryckte jag mig. Och sören instämde. Det gick hyfsat segt för Sören att komma igång så han började ungefär känna av det då när vi låg under täcket.

Jag tar en cigg och går och sätter mig i Finskens brorsas rum och röker framför datorn. Jag ser att HL2 är installerat och jag blev riktigt sugen på att spela så jag drar igång Half Life 2, Ensam i ett kolsvart rum på min andra tripp. Jag sitter och spelar ganska länge och blir helt skakig i kroppen av fascinering! Lite senare går jag ut till dom andra och ber Sören hänga med in och titta på för jag inte vågar spela ensam haha.
Efter ett tag kommer Finsken och Toffeln in och sätter sig bredvid. Vi sitter alla och tittar in i datorskärmen och ser antagligen ut som fågelholkar. När saker hoppar till hoppar alla 4 till och skriker som småflickor. Jag sitter och spelar i 3 timmar och dom tittar på som om det vore de själva som spelade.

Efter 3 timmars spelande tröttnar jag och glider ut till Finskens rum igen. Vi beslutar oss för att gå ner på nedervåningen. Väl nere plockar jag upp ett dammsugarmunstycke i metall och använder det som vapen medans vi plockar på oss smått och gott från kylskåpet. Hela övervåningen är släckt och vi "leker" att vi är Gordons Freemans allihopa. Vi skapade en religion som vi hade tänkt hålla i varje gång vi röker eller brukar droger. Vår gud Zoltan (från dude wheres my car) tillbad vi och välsignade varandra när vi skulle t.ex på toaletten hah.

Klockan börjar närma sig 3 på natten när det plötsligt ringer på Finskens mobil. Det är Finskens brorsas Ex som säger att vi ska komma ner och öppna. Hmm konstigt tänker jag, eftersom dom har gjort slut och hon flyttade ut förra veckan. Finsken öppnar dörren och där står hon, Captain Howdys flickvän. Hon ser brutalt äcklig ut och är dyngrak. Hon får fram ett stön och mummel medans vi kutar upp för trappan rädda för våra liv (alla hållandes löjliga vapen som dammsugarmunstycken och magneter). Hon går, nej hon snubblar upp för trappan och jag går framför henne med dammsugarmunstycket över huvudet medans jag uttrycker "Im Ahab din jävla knarkare!" alla småskrattar men är smått nervösa, för hon ser så inåthelvete läskig ut. Jag springer runt och jävlas med henne på överåningen men blir rädd så fort hon rör sig. När hon däckar på sängen så snor jag hennes ciggpaket och går in på Finskens rum och pustar ut.

Klockan börjar bli mycket och vi sitter bara och ryser av minsta kroppsförändring, skitmysigt. Jag råkar ha sönder ett glas i en garvnojja och Finsken drar fram dammsugaren. Jag kom fram till att det var djävulsmaskinen och blev alldeles till mig när den "blåste djävulsblåst på mig" samtidigt som Toffeln sätter in tummen i dammsugaren och hoppar till när den sugs in. Detta gör så att vi ligger på golvet och gråter av skratt de närmsta fem minutrarna.

Solen börjar gå upp och alla är grymt slitna psykiskt och fysiskt. vi slötittar på Itunes visualisations. Alla beslutar sig för att landa så vi trycker i oss några sömnpiller (vet inte vad det är ens :S). Kan ändå inte sova och blir kvar där i soffan i horisontal ställning tills det närmar sig kväll. Jag går hem och lägger mig och vaknar upp med huvudet fullt av nya äventyrstankar.

Nu har jag testat det jag vill och har inga större planer på att fortsätta med något utom rökat. Min först skrivna tripprapport om psykadelia så ha överseende tack //Huge
Citera
2008-03-05, 06:08
Medlem
Kapten_Blaus avatar
lat som en javligt sjysst tripp. kanske lite synd att ni inte hade mer aventyr istallet for att t.ex spela datorn 3 timmar. men bra rapport
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in