2008-04-10, 19:29
Medlem
pureplayazs avatar
268k, sikken jävla lirare!
Citera
2008-04-10, 19:44
Medlem
Flytande_argots avatar
Han vann idag också va? (såg inte hela). Men iof så tävlade han mot en gammal hippie som tydligen satt i sig ett par kartor xanor innan han klev in bakom pulpeten.
Citera
2008-04-10, 19:46
Medlem
Trumpeters avatar
Riktigt duktig kille det där.
Citera
2008-04-16, 21:36
Medlem
mjohanssons avatar
Kanal 9 måste ha upptäckt att jag var dem på spåret med min konspirationsteori! För nu är grabben väck.
Citera
2008-04-16, 22:21
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohansson
Kanal 9 måste ha upptäckt att jag var dem på spåret med min konspirationsteori! För nu är grabben väck.

Oh my, det var ju på tiden! Förlora han stort? Antar att han inte gjorde det men... typiskt att man inte tittar o så åker han ut.
Citera
2008-04-17, 09:17
Medlem
mjohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Oh my, det var ju på tiden! Förlora han stort? Antar att han inte gjorde det men... typiskt att man inte tittar o så åker han ut.
Jag såg tyvärr inte när/hur han förlorade men det var två helt nya ansikten igår och det verkar ha varit ett kjoltyg som var "herre på täppan" (hade den vänstra pulpeten). Hon torskade dock mot någon slemmig figur med 9100 vs 9100 - utslaget gick till som så att den som hade svarat på flest frågor värda 1200kr vann.
Citera
2008-04-22, 14:42
Medlem
Sufferstreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Patetisk TS och patetisk tråd. Killen är lika svensk som ni, en adopterad neger. Säkert uppväxt i någon halvt överklassfamilj.
Fattar inte vad ni stör er på era nollor. Svårt att se en neger med allmänbildning? Suck*
Åk till Sydafrika är du snäll, så får vi se hur mycket du älskar negrer efter det. Gå ut i stan bland dina älskade negrer, du blir våldtagen inom en minut. Jag betalar resan.
Förövrigt är jag verkligen inte överklass.
Citera
2008-04-22, 14:47
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Åk till Sydafrika är du snäll, så får vi se hur mycket du älskar negrer efter det. Gå ut i stan bland dina älskade negrer, du blir våldtagen inom en minut. Jag betalar resan.
Förövrigt är jag verkligen inte överklass.

Läs igen din dumma jävel, eller driver du bara med mig?
Citera
2008-05-28, 20:41
Medlem
Vad f-n! Har dom lagt ner Besserwisser, eller? Var ju ett skitbra program ju.....
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in