2011-07-28, 01:16
Medlem
T1G3Rs avatar
Suttit med albumet på repeat i stort sett sen det släpptes och lär säga att ett snedsteg bort och framåt för evigt bara växer mer och mer i mina öron!

Grymt!
Citera
2011-07-30, 23:33
Bannlyst

Killen har gjort en del sköna låtar med bra texter och skön stil. Men vafan: det går verkligen inte att kolla på musikfilmerna - hans stil och helt vanskapta skalle med ett rejält underbett förstör ju all som helst njutning som går att finna till hans musik. Synd.
Citera
2011-07-31, 00:45
Medlem
Tjatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas

Killen har gjort en del sköna låtar med bra texter och skön stil. Men vafan: det går verkligen inte att kolla på musikfilmerna - hans stil och helt vanskapta skalle med ett rejält underbett förstör ju all som helst njutning som går att finna till hans musik. Synd.
Det känns som att du koncentrerar dig på in åt helvete fel sak. Jag hade då inte tänkt den tanken förut så jag kollade på några videos igen bara för att och han ser väll ut som vem som helst.
Citera
2011-07-31, 01:08
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas

Men lol, är du medeveten att musik primärt är till för att lyssnas på, dansa till etc? Brukar du använda uttrycket "titta på musik"? Och vad spelar utseendet för roll egentligen, det finns ju massor av musiker som inte är snygga enligt dom gällande "idealen". Det är ju en av styrkorna i musik som konstform. Att det inte spelar någon roll vem du är eller hur du ser ut utan huvudsaken är hur det låter.

Eftersom du tycker att han har gjort en del sköna texter så måste du missat Trasig totalt Eller så är den alldeles för avancerad för att du ska kunna ta till dig budskapet

/#LOUDmouth#
Senast redigerad av #LOUDmouth# 2011-07-31 kl. 01:10.
Citera
2011-08-07, 01:33
Medlem
EnSmutskalles avatar
Extremt skön musik enligt mig, lyssnar som satan nu!
Citera
2011-08-07, 20:57
Medlem
superflash2s avatar
Ska se honom live i malmö på onsdag, hela 2 timmar Kommer bli awesome!!!!
Citera
2011-08-08, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2
Ska se honom live i malmö på onsdag, hela 2 timmar Kommer bli awesome!!!!

Såg honom live i lördags. Du lär ju inte bli missnöjd, grymt bra band har han också. Särskilt "Lars på bas"
Citera
2011-08-08, 17:29
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realityyy
Såg honom live i lördags. Du lär ju inte bli missnöjd, grymt bra band har han också. Särskilt "Lars på bas"

Nej, det kommer jag absolut inte bli Längtar så in i bomben!
Då var det i E-tuna du såg dom va?
Senast redigerad av superflash2 2011-08-08 kl. 17:32.
Citera
2011-08-09, 14:51
Medlem
Riktigt bra live, ja!
Citera
2011-08-09, 17:24
Medlem
iPatjos avatar
Har fastnat i denna låten för tillfället, det är inte Kapten Röd men han har producerat den.

http://www.youtube.com/watch?v=lfkINkzYmYc
Citera
2011-08-11, 19:06
Medlem
superflash2s avatar
Det var stentungt igår! var svettigt som fasen inne på Babel så man var dygnsur efteråt, men det var det värt!
Citera
2011-08-12, 10:31
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPatjo
Har fastnat i denna låten för tillfället, det är inte Kapten Röd men han har producerat den.

http://www.youtube.com/watch?v=lfkINkzYmYc

Den var riktigt skön! rear ut liv som på netto, haha klockren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in