Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-02, 07:27
Moderator
NewDeers avatar
Men det kan ju inte heller vara särskilt kul om tråden flyttas, när den som skapat den inte är LB-behörig...?
Citera
2008-03-02, 08:01
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Men det kan ju inte heller vara särskilt kul om tråden flyttas, när den som skapat den inte är LB-behörig...?

Då får man väl helt enkelt se det så att man glatt sina medmänniskor och sen posta som fan för att kunna göra ett triumfatoriskt återinträde i tråden!
Citera
2008-03-02, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Då får man väl helt enkelt se det så att man glatt sina medmänniskor och sen posta som fan för att kunna göra ett triumfatoriskt återinträde i tråden!
Att få 100 posts (är väl det som krävs) är väl inte någon stor bedrift. Däremot att vara reggad tillräckligt länge, det kan man inte snabba på på något sätt.
Citera
2008-03-03, 18:28
Medlem
Sälklubbarns avatar
Att lära medlemmarna att ha frågetecken i slutet av vissa trådtitlar genom att stänga eller slänga en felbetitlad tråd kan ju vara effektivt, men det är inte så lätt att veta var gränsen till LB går. Visst kan man starta upp samma tråd igen i LB, men det känns bara så onödigt.

Och dessutom blir det ju inte alls samma fart på tråden igen andra gången.
Citera
2008-03-03, 18:34
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bona officia
jag måste hålla med i detta fall och del andra fall speciellt för oss som inte har tillträde till laidback. Svårt för en medlem som endast varit registrerad sen en månad att posta en tråd i laidback.

Citera
2008-03-06, 19:18
Medlem
Arbetarbroders avatar
Detta är nog det med Flashback jag stör mig mest på just därför att det inte finns någon rimlig anledning.
Även om de nu skulle finnas en så i mina ögon fånig regel, så är de väl bara att ändra på den regeln?
Citera
2008-03-07, 00:04
Medlem
Läskigs avatar
Tycker det är bra att dom kastas direkt, annars kommer det pellejönsar som notoriskt startar trådar i fel forum utan att orka anstänga sig lite åt att leta reda på rätt forum när dom vet att en "bättre vetande" moderator kommer flytta den rätt ändå...

Citat:
Ursprungligen postat av C M Burns
Jag har också lagt märke till detta. Ett exempel på detta är denna eminenta tråd som jag skapade häromdan och som i min mening fick en väldigt taskig hantering.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=630241

Håller med om att det var en bra trådstart, så bra att jag stal tråden rakt av och postade i rätt forum när den låstes.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=631703
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in