2008-03-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruitbean
Antagligen din skärm som spökar lite..
Nä, det var andra färger!
Citera
2008-03-09, 02:05
Medlem
freeriderXIIs avatar
Ärligt talat tror jag fler skulle titta på reklamen med större intresse och behållning för dessa företag om den minskades något i omfång och blev lite mindre påträngande och om det var möjligt att endast hålla texten i blickfånget utan att behöva zooma med ögon eller dator

Just ny ser jag en väldigt vacker tjej till höger om mig med rubriken singelkontakt med efter att sett samma bild på ett påträgnade vis under flera har hon och företaget den fiktiva eller verkliga damen gör reklam för helt klart falnat rent charmmässigt

jag förstår givetvis att reklamen försörjer och bekostar flashback men på många andra forum klarar man sig väl så bra fast en reklamen inte är lika påträngade och i de fall de syns var man än på forumet som på FB är linkarna i alla fall ofta hälften så breda och hälften så påtrångande

det är inget jätteproblem men bör påpekas för att i positiv riktning förbättra upplevelsen för alla

Citera
2008-05-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Har den ljusgråa färg som är i citatrutor och till vänster vid avatarerna ändrats? Jag tycker att den har fått en mer rödaktig ton.

Ja, jag svamlar säkert, eller också är det min skärm som jävlas.

Jävlas min skärm med lr vad har hänt?

http://img216.imageshack.us/img216/4831/fbfargsx9.jpg
Citera
2008-05-20, 16:04
Medlem
West-ens avatar
TS har ju själv transparens i sin avatar, och såvitt jag vet så fungerar inte alfa-kanal via GIF-bilder, utan man måste matcha bakgrunden.
Därmed så är det väl ett bevis för att det inte har ändrats?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in