2013-11-27, 18:53
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Är inte
hennes riktiga namn?

Nix det är artistnamnet.
Citera
2013-11-27, 18:55
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Är inte
hennes riktiga namn?

Nej, Felicia Brottom är hennes riktiga namn. Som hon mot slutet också använde som "artistnamn". Från början kallade hon sig Elise när hon gjorde porr.
Citera
2013-11-27, 21:46
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Nej, Felicia Brottom är hennes riktiga namn. Som hon mot slutet också använde som "artistnamn". Från början kallade hon sig Elise när hon gjorde porr.

Se på fan. Jag tyckte annars Brottom gav skenet av att vara ett cyniskt artistnamn
Citera
2013-11-27, 23:38
Medlem
Hennes morsa har kandiderat till riksdagen för Feministiskt Initiativ.
Citera
2013-11-28, 09:59
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Hennes morsa har kandiderat till riksdagen för Feministiskt Initiativ.

Synd att det inte var Felicia, då hade dom fått min röst.
Citera
2013-12-08, 14:00
Medlem
Slottsherres avatar
Elise festfixar
Ett gammalt klipp, men jag tror inte det har varit länkat i tråden tidigare. I så fall har jag missat det:

http://xhamster.com/movies/2446941/s...ty_blonde.html

Scenen visar att hon är den i särklass bästa och naturligaste skådisen inom svensk porr.
Kanske inte så konstigt, eftersom hon började med att spela i två seriösa filmer. Som charmig unge i Svar med Foto mot Samuel Fröler och som sexig 17-åring i den guldbaggebelönade kortfilmen Viktor och hans bröder.

http://www.imdb.com/name/nm0112624/?ref_=fn_al_nm_1

Vor kul om hon kunde ta upp den karriären igen
Citera
2013-12-14, 10:37
Medlem
Fin tjej denna Elise!!
Citera
2013-12-15, 09:30
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Elise festfixar
Ett gammalt klipp, men jag tror inte det har varit länkat i tråden tidigare. I så fall har jag missat det:

http://xhamster.com/movies/2446941/s...ty_blonde.html

Scenen visar att hon är den i särklass bästa och naturligaste skådisen inom svensk porr.
Kanske inte så konstigt, eftersom hon började med att spela i två seriösa filmer. Som charmig unge i Svar med Foto mot Samuel Fröler och som sexig 17-åring i den guldbaggebelönade kortfilmen Viktor och hans bröder.

http://www.imdb.com/name/nm0112624/?ref_=fn_al_nm_1

Vor kul om hon kunde ta upp den karriären igen
Det är en tråkig grej med rullarna med Elise, samma jävla pajas som knullar henne.

Det man kunde önska vore ju en film med henne och Rocco
Citera
2013-12-16, 14:59
Medlem
Ja,eller Ron Jeremy!
Citera
2013-12-17, 19:39
Medlem
LittleHatJoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
Det är en tråkig grej med rullarna med Elise, samma jävla pajas som knullar henne.

Det man kunde önska vore ju en film med henne och Rocco

Det var väl dåvarande pojkvännen hon knullade i dom första filmerna. Båda är intressant nog inne och skriver i början av den här tråden.
Senare är det väl ganska många olika som får glädjen att sätta på henne.
Dock inte bögige Rocco med dom ständiga närbilderna på sig själv, och det är jag enbart glad för.
Citera
2014-01-01, 21:14
Medlem
Måste säga att jag tycker det är sorgligt att Christian är den person hon väljer som pappa till sin dotter. Felicias mor ger åtminstone intryck av att vara normalbegåvad. Detta borde tala för att även Felicia är intellektuellt kapabel. Frågan blir då om Christian är så pass manipulativ att han lyckas få Felicia att tycka att han är ett kap?
Citera
2014-01-02, 11:22
Medlem
LittleHatJoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamMasterJay
Måste säga att jag tycker det är sorgligt att Christian är den person hon väljer som pappa till sin dotter. Felicias mor ger åtminstone intryck av att vara normalbegåvad. Detta borde tala för att även Felicia är intellektuellt kapabel. Frågan blir då om Christian är så pass manipulativ att han lyckas få Felicia att tycka att han är ett kap?

Är hon fortfarande ihop med den där skumraskfiguren?
Hur gammal är deras unge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in