2008-02-26, 18:33
Medlem
Psynovas avatar
Alltså jag hade det så sjukt jobbigt inatt.

Först vill jag påpeka att jag har feber för tillfället, inatt hade jag 39,8grader.

Jag låg i sängen och varje gång jag blundade för att sova började jag prata med mig själv i tankarna. Jag var en överste i nått framtidskrig och hela min kropp var en stor apokalyptisk/förstörd framtidsstad i miniatyr format. Svårt att förklara det här men jag försöker, jag låg och blundade och hade huvudet så jag i ett ungefär kunde se min mage och mina ben om jag öppnade ögonen. Men när jag hade dom stängda så "såg" jag en den här framtidsstaden som var helt förstörd och jag var en överste som sprang runt där med en liten trupp soldater, och dom beordrade mig en massa och jag försökte beordra dom. Dom ville se mig död ibland och det var sjukt för då var ja på väg att ställa mig upp för att verkligen göra nått galet, men jag tvingade ner mig själv och började prata högt om hur dum i huvet jag är. Det var verkligen besvärande, det hände massor, kände mig så schizofrenisk..

Aldrig hänt mig förr, men till slut så tände jag lampan och vägrade blunda helt enkelt.

Det var som en snetripp i princip, med massa jobbiga CEV:s... :/

Någon annan som upplevt detta? Vet någon vad det kan bero på?
Citera
2008-02-26, 18:41
Bannlyst
Helvete vad coolt! Jag försöker läsa böcker för att skapa min egen värld. Filmer duger inte. Att du kan göra sådant verkar ju hel grymt!
Citera
2008-02-26, 18:48
Medlem
Psynovas avatar
Fast det var inte alls så koolt som det låter, inte med tanke på att jag var så fruktansvärt trött och hade sån jävla huvudvärk och svettades ihjäl.. Det är inget som jag kan göra, det är första gången jag fick massa hallucinationer och inbillningar i nyktert tillstånd.

Vill du skapa din egen värld får du antingen lära dig klardrömma, meditera eller trippa..
Citera
2008-02-26, 23:35
Medlem
This_is_me_s avatar
Det låter precis som när man har hög feber.

Det kanske inte är så för alla, men för mig är det så.

Jag kan ligga och tänka riktigt skumma saker när jag har hög feber. Allt detta sker när ögonen är stängda och hålla på i flera timma. Riktigt jobbigt.
Citera
2008-02-27, 11:18
Medlem
Psynovas avatar
Okej bra då behöver jag inte oroa mig för några psykiska störningar..
Citera
2008-02-27, 22:00
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psynova
Okej bra då behöver jag inte oroa mig för några psykiska störningar..

Nej, det skulle jag inte kunna tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in