2008-02-26, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av theo00
ameeeennnnn turkiet kommer snart till kerkuk och mousel o tar över så fort rensningen av pkk e klar...och sen kommer vi ha kontrol över norra irak och senare kommer turkiet ta bort kurdiska regeringen i sk kurdistan !!!!

Vår Plan = Vår Säkerhet!!!

NE MUTLU TÜRKUM DIYENE

Hahahah tror du seriöst att Turkiet kommer ta över kerkuk ? Med vilken arme ?
PKK kommer rensa era småkryp till soldater, dom klarar ju f*n inte äns kylan.

Er Plan = Er DÖD
Senast redigerad av Renas90 2008-02-26 kl. 23:27.
2008-02-26, 23:40
Medlem
Traktor-gustavs avatar
Synd att jag inte hinner vara med så mycket i disksussionerna trots att jag startade tråden, men mycket av tiden går till bloggen.

Turkiska militären har beställt 100st liksäckar, dödsiffran fortsätter att ökas samtidigt som Turkiskt media nekar.
2008-02-26, 23:50
Medlem
BecaHas avatar
Man förnekade att några turkiska soldater var tillfångatagna av hpg gerillan (som photoshopmannen nämnde) sen när det sändes på TV hade man inget val att ändra på storyn. Samma sak gäller lögnerna om antal förluster och dödade gerillan om ett par dagar när dessa lik som skickats tillbaka namn och idenditet offentliggörs så kmr median återigen va tvungen att vända på storyn självklart mha armens beslut.
2008-02-26, 23:57
Medlem
Traktor-gustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BecaHa
Man förnekade att några turkiska soldater var tillfångatagna av hpg gerillan (som photoshopmannen nämnde) sen när det sändes på TV hade man inget val att ändra på storyn. Samma sak gäller lögnerna om antal förluster och dödade gerillan om ett par dagar när dessa lik som skickats tillbaka namn och idenditet offentliggörs så kmr median återigen va tvungen att vända på storyn självklart mha armens beslut.
Ja exakt, det är just darför jag anklagar turkiska median att de ljuger, för det här är inte första gången.
2008-02-27, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Traktor-gustav
Synd att jag inte hinner vara med så mycket i disksussionerna trots att jag startade tråden, men mycket av tiden går till bloggen.

Turkiska militären har beställt 100st liksäckar, dödsiffran fortsätter att ökas samtidigt som Turkiskt media nekar.

Varför ska vi tro på en kurdisk falsk källa som tillhör själva PKK organistationen, medan nyheterna i sverige och BBC och många många andra källor som har bevis på att vi har rätt...och jag förstår inte mig heller på vad tjännar vi egentligen på om vi ljuger om ngn soldat dör i kriget? döda soldater som har skickats tillbaka till sina familjer var det 19 soldater som visades på tv hela tiden.
2008-02-27, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Traktor-gustav
Ja exakt, det är just darför jag anklagar turkiska median att de ljuger, för det här är inte första gången.

Föresten du Andreas jag kan gissa på att du e med nån kurd eller knullar kurdiska brudar, jag ser fram emot den dagen då hennes farsa kommer skära halsen av dig o sen kommer han ta livet av sin egen dotter, sen kan du komma o fylla p din blogg
2008-02-27, 00:05
Bannlyst
strider pågår...

"Two Turkish soldiers were killed overnight by rebels using "long-distance guns", the Turkish military said, adding that the attackers had been "silenced". Their losses could not be verified because of the bad weather, it added.

PKK fighters have been taking advantage of the bad weather, which is said to be preventing Turkish air support, to attack Turkish positions, Kurdish media inside Iraq report. "

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7264401.stm
2008-02-27, 00:53
Medlem
BecaHas avatar
Citat:
Varför ska vi tro på en kurdisk falsk källa som tillhör själva PKK organistationen, medan nyheterna i sverige och BBC och många många andra källor som har bevis på att vi har rätt...och jag förstår inte mig heller på vad tjännar vi egentligen på om vi ljuger om ngn soldat dör i kriget? döda soldater som har skickats tillbaka till sina familjer var det 19 soldater som visades på tv hela tiden.

Du är för hjärndöd(/tvättad) du kanske borde ta tid o läsa alla inlägg innan du skriver det heter PROPAGANDA och idioter som du går på det utan att ens fatta vilket är meningen. Man ljuger om hur många "terrorister" som dödadats och visar som du säger på tv bara familjer som sörjer eftersom deras sönder dött OM OCH OM, DYGNET RUNT 24/7!
Senast redigerad av BecaHa 2008-02-27 kl. 00:59.
2008-02-27, 01:50
Avslutad
Haha, så sketna som dom azerbadjanska soldaterna va när dom krigade mot oss (de va tränade av "original" turkarna) så kan jag fatta att de ljuger över sina förluster.

De enda de kan göra är att få in mycket folk i armén, kriga .. Pfft de har inget att kriga för så de kommer alltid få pisk hur mycket dom än försöker.. Man ska inte underskatta folk som krigar för sin sin heder, sin familj, och sitt eget land / territorium.. Keep on fighting kurds
2008-02-27, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldoozer
Haha, så sketna som dom azerbadjanska soldaterna va när dom krigade mot oss (de va tränade av "original" turkarna) så kan jag fatta att de ljuger över sina förluster.

De enda de kan göra är att få in mycket folk i armén, kriga .. Pfft de har inget att kriga för så de kommer alltid få pisk hur mycket dom än försöker.. Man ska inte underskatta folk som krigar för sin sin heder, sin familj, och sitt eget land / territorium.. Keep on fighting kurds

Jag är riktig imponerande att ni har fått så många kurder här inne och skriva på denna tråden, men som sagt skit snack e skit snack vad än som händer så har vi makten i norra irak, turkiet kommer troligtvis tabort den kurdiska regerigen a soon as possible här om dagen läste jag på metro att Usa ska skicka tillbaka sina 20.000 soldater hem vilket vi har fått order att vi tar över resten That is it...säg att du fick hjärt attack!
2008-02-27, 10:56
Bannlyst
Här har ni något gott från igår:

http://www.youtube.com/watch?v=9BdIoC8TJ6w
2008-02-27, 13:16
Medlem
Citat:
Här har ni något gott från igår:

http://www.youtube.com/watch?v=9BdIoC8TJ6w
Det roliga är att dom där bilderna har visats varje dag 24/7 nonstop senaste dagarna!
Alltid exakta samma bilder, och idioter som dig som inte förstår propaganda går på sånt och tror verkligen ni är så bra!
Svara på min fråga nu:Om era jävla soldater var så bra, varför tvingar ni då byväktare att gå upp i bergen att kriga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in