Citat:
Ursprungligen postat av theo00
Intressant att hela flashback e fullt med kurdiska terrorister
Men däremot orkar jag inte lägga mer kommentar för alla turkar vet sanningen och ni kurder gå snacka om era lögner och bullshit för det har många märkt att det har gått väldigt överdirvet för er...skämmer ut sig själva....ordet kurd e smutskastat över hela sverige och nästan hela världen att ni e terrorister hur kan ni våga säga att ni e ens kurder...tsss fuck offf
Hehe jag är inte Kurd
Jag är rätt säker på att du är en halv-kurd/kurd själv men skäms för det och ser dig som en sann patriotisk Turk som vissa i Sverige brukar göra för att dom tror att en turk skulle var så mycket mer accepterad och låta bättre än att vara kurd och det är ta mig fan sorgligt.
Dom flesta människor i Sverige skiter i Om man är Turk eller Kurd,, same shit brukar det vara ,, om det är så jävla skämigt att vara kurd så är det ta mig fan på att det är värre att vara turk,, lyssna bara på namnet
Angåendet Terrorist snacket så kvittar det för mig,, för mig så existerar det inga turkar,,bara blandning mellan kurder/armenier/turkmener/adzerb och andra raser
Fortsätt inbilla dig att du är en Turk men du vet sanningen innerst inne

Tror nog att Turkiet är mer känd för sin fina Massmord på Armenier än vad folk vet om PKK eller kurder i överlag
Lycka till och hoppas att du står upp för vad du är nån dag
Jag är stolt över vad jag är och hade varit det också om jag vore Kurd eller Turk,, samm shit,, man är vad man är
Mvh Jack