2008-02-21, 20:01
Bannlyst
Fan vet var denna tråden ska ligga...

Hur aktiverar jag bluetooth på min bärbara dator så att jag kan skicka över låtar från mobilen till datorn? Jag har en ikon längst ner till höger där det står bluetooth. Jag dubbelklickar på den och tar enheter där jag antar att jag ska lägga till min mobil? men den hittar inte den... Nån som kan hjälpa mig?
Citera
2008-02-21, 20:05
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Fan vet var denna tråden ska ligga...

Hur aktiverar jag bluetooth på min bärbara dator så att jag kan skicka över låtar från mobilen till datorn? Jag har en ikon längst ner till höger där det står bluetooth. Jag dubbelklickar på den och tar enheter där jag antar att jag ska lägga till min mobil? men den hittar inte den... Nån som kan hjälpa mig?
Du kanske måste aktivera Bluetooth i din mobil först ?
Citera
2008-02-21, 20:09
Medlem
aktivera blåtand i din mobil, gå in på ikonen. Sök efter enheter, koppla ihop den med din mobil via en pin kod (du kan slå tex 1111 så frågar mobilen efter en kod och då skriver du bara samma)

sen är det bara att skicka fram o tillbaka så mycket du orkar!
Citera
2008-02-21, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Du kanske måste aktivera Bluetooth i din mobil först ?

Har jag självklart gjort redan...
Citera
2008-02-21, 20:18
Medlem
hittar mobilen datorn då? isf tror jag man kan ta köksvägen så att säga
Citera
2008-02-21, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CusmaR
hittar mobilen datorn då? isf tror jag man kan ta köksvägen så att säga

Nej
Citera
2008-02-21, 20:23
Medlem
då får du nog klicka runt på blåtands inställningarna eller dyl för att hitta nån aktiverings grej. Titta även i enhetshanteraren.

jag vet att jag hittar farsans bärbara med min mobil när jag söker. så antagligen är inte din påslagen.

titta även så de inte sitter nån knapp på själva datorn som man kan trycka på för att avaktivera/aktivera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in