2008-02-20, 12:34
Medlem
Psynovas avatar
Har det hänt er att ni bitit er i tungan i sömnen?

Jag kan inte minnas att jag gjort det förr men idag vakna jag och märkte att ja hade så ont i tungan, som att ja bitit mig riktigt hårt och det gör fortfarande lite ont..

Jag minns inte att ja drömde något våldsamt inatt.
Citera
2008-02-20, 15:27
Medlem
Tjohildas avatar
Det kan hända. Har du spänt dig mycket på sistone? Är det något som bekymrar dig just nu? Vet du med dig att du t ex gnisslar tänder när du sover, har du huvudvärk ibland när du vaknar? Om problemen fortsätter kan du behöva gå till tandläkaren och få en bettskena.

Själv har jag en mardrömslik situation just nu och har faktiskt vaknat flera gånger sista tiden av att jag bitit sönder tungan av ren stress...
Citera
2008-02-20, 16:05
Medlem
Psynovas avatar
Nej så illa är det inte, dock har jag varit rätt så extremt stressad i typ två dagar nu men idag börjar det bli bättre igen.. Gissar att det beror på det!

Fan va trist med din tunga, jag hoppas jag inte biter mig nått mer.. behöver den =) och hoppas dina problem fixar sig
Citera
2008-02-20, 17:58
Medlem
Kanzlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psynova
Har det hänt er att ni bitit er i tungan i sömnen?

Jag kan inte minnas att jag gjort det förr men idag vakna jag och märkte att ja hade så ont i tungan, som att ja bitit mig riktigt hårt och det gör fortfarande lite ont..

Jag minns inte att ja drömde något våldsamt inatt.

Aldrig hänt mig, men jag skulle tro att det beror på stress som inte kopplas bort - trots att man sover.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in