2008-02-21, 17:50
Medlem
thereins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Vad hände förresten med Balsam Boys?

En av snubbarna i Balsam Boys var ju med i SVT:s TV-stjärnan men åkte dock ut igår.
Citera
2008-02-21, 20:29
Medlem
Läskigs avatar
Var det inte nån av brudarna i Shebang som inte ens hört talas om Ramones, och var helt övertygad om att det var någon låtskrivare som hade skrivit sheena-låten till Shebang. kan inte hitta någon källa på det nu men jag har för mig att jag läst det förr, men om det stämmer så hoppas jag verkligen att dom drar en påse över huvudet och håller sig borta från musiken...
Citera
2008-02-21, 20:57
Avslutad
Men de var ju riktigt heta de där 2 brudarna. Det räcker gott och väl.
Citera
2008-02-21, 21:08
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Men de var ju riktigt heta de där 2 brudarna. Det räcker gott och väl.

Japp, för de allra flesta, dvs såna som inte gillar eller är intresserade av musik är det det allt överskuggande kriteriet.
Skit i att de inte kan spela, skit i att de inte kan sjunga, skit i att de inte vet vad noter är... "Öh, de är ju heta ju!"

Till och med Donnas känns intressantare och det trodde jag att jag aldrig nånsin i mitt liv skulle säga.
Citera
2008-02-21, 21:20
Medlem
DeltXs avatar
Äh kom igen katten, de svänger ju!
Citera
2008-02-21, 21:22
Medlem
Dem tog väl den i tvåan och avled?

Citera
2008-02-21, 21:56
Medlem
Maxieboys avatar
Dom är ju så jävla dåliga. Ramones covern Hoppas dom är döda, om inte, hoppas dom dör. Av cancer. I röven.
Citera
2008-02-21, 22:18
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxieboy
Dom är ju så jävla dåliga. Ramones covern Hoppas dom är döda, om inte, hoppas dom dör. Av cancer. I röven.

Såja, såja, det är ingen mening att hetsa upp sig trots allt.
Såna här tonårsband, hoprafsade endast för sitt utseendes skull kommer troligtvis alltid att finnas.
Det är tyvärr inte mycket att göra åt så länge folk tror att det de hör är originallåtar och att de är SÅ nyskapande.

För ytterligare information i ämnet, se den här och hör Avril Lavigne totalt slakta denna förnämliga låt...och bli utbuad.
Det är vad som väntar talanglösa band som endast lever på sitt utseende.

http://www.youtube.com/watch?v=5vfXNIeAJB0
Citera
2008-02-21, 23:22
Medlem
Hovslättsmannens avatar
När jag hörde Ramones-covern kändes det som om alla bitar äntligen fallit på plats. Att Ramones fantasilösa engångspunk äntligen kommit till sin rätt. Att två tonårstjejer från Mullsjö sjunger den kändes som den ultimata pungsparken mot alla skitnödiga skinnpaj-rockers mer förortskomplex. Mer sånt. De skulle ha passat på att mörda några MC5 eller Stooges-låtar också.

Har ni varit i Mullsjö någon gång? Det ligger en rätt fin sjö mitt i stan och villapriserna är fortfarande OK.
Citera
2011-06-17, 15:30
Medlem
pazeras avatar
Bump! någon som vet något? tittade just på ett klipp från filmen Eva och Adam och blev lite nyfiken..
Citera
2011-06-17, 15:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Bump! någon som vet något? tittade just på ett klipp från filmen Eva och Adam och blev lite nyfiken..
En bekant är tillsammans med ena tjejen, som pluggar och bor på Söder.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in