2020-05-24, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Nu får du väl ändå ge dig. Immunitet mot HIV och därtill korsimmunitet mot Covid-19 vore en världsnyhet, men av detta syns intet i media.

Adam Alsing hade med största sannolikhet rejäl otur, detta kombinerat med riskfaktorer som en tid som överviktig under flera decennier och eventuellt obekräftade underliggande sjukdomar.
sök på delta 32 gen så får du väl se att det stämmer att du inte kan få hiv
Citera
2020-05-24, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
har du blodgrupp A eftersom du inte tål att höra sanningen

Självklart!
Jag nästan älskar å höra argumenten baserat på nästan vanföreställningar som kommer av personer som är beredda att gå så långt ut till folk predika "sanningen" som baseras på en tro men man kallar de sanningen.....

Livsfarlig är du. Lär dig att du har fel.
Citera
2020-05-24, 18:33
Medlem
Proras avatar
Citat:
du tror väl inte på va media skriver

Man måste vara källkritisk. Människor som inte förstår sig på stor bokstav, frågetecken och stavning förhåller jag mig av naturliga skäl skeptisk till.
Citera
2020-05-24, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Självklart!
Jag nästan älskar å höra argumenten baserat på nästan vanföreställningar som kommer av personer som är beredda att gå så långt ut till folk predika "sanningen" som baseras på en tro men man kallar de sanningen.....

Livsfarlig är du. Lär dig att du har fel.
det är inte jag som är orolig om du inte vill lyssna så skyll dig själv
Citera
2020-05-24, 18:38
Medlem
Citat:
Man måste vara källkritisk. Människor som inte förstår sig på stor bokstav, frågetecken och stavning förhåller jag mig av naturliga skäl skeptisk till.
jag har sagt åt dig sök på delta 32 gen så får du väl se. vem orkar bry sig om stor bokstav och så vidare det är budskapet av vad man skriver som har någon betydelse
Citera
2020-05-24, 18:38
Medlem
Citat:
det är inte jag som är orolig om du inte vill lyssna så skyll dig själv

Nej jag förstår de, de brukar låta så 🙌
Citera
2020-05-24, 18:45
Medlem
Proras avatar
Citat:
jag har sagt åt dig sök på delta 32 gen så får du väl se. vem orkar bry sig om stor bokstav och så vidare det är budskapet av vad man skriver som har någon betydelse

Japp, kollade givetvis upp. En hypotes om en genvariant som skulle innebära resistens mot smittkoppor och HIV, men bara en hypotes. Inget som har kunnat ledas i bevis.

https://sv.wikipedia.org/wiki/CCR5-delta_32

Koppling mellan blodgrupper och smitta är likaledes en intressant hypotes. Jag har dock aldrig hört att något sådant samband skulle finnas, vad gäller sjukdomar, immunitet eller något liknande av någon sort. Själv tillhör jag blodgrupp 0. Alltid något. Ursäkta om jag i tidigare inlägg lät en smula näbbig.
Citera
2020-05-24, 18:53
Medlem
Citat:
Japp, kollade givetvis upp. En hypotes om en genvariant som skulle innebära resistens mot smittkoppor och HIV, men bara en hypotes. Inget som har kunnat ledas i bevis.

Koppling mellan blodgrupper och smitta är likaledes en intressant hypotes. Jag har dock aldrig hört att något sådant samband skulle finnas, vad gäller sjukdomar, immunitet eller något liknande av någon sort. Själv tillhör jag blodgrupp 0. Alltid något. Ursäkta om jag i tidigare inlägg lät en smula näbbig.
i kina kollade dom 3000 st och där kom dom fram till att A blodgruppen fick allvarliga symptom mycke mer och att blodgrupp 0 fick bara lindriga symptom sen så beror det givetvis på vad du har för andra åkommor en A som är helt frisk klarar sig förmodligen bra ändå
Citera
2020-05-24, 19:16
Medlem
Citat:

https://www.sciencedaily.com/releases/2005/03/050325234239.htm
Citera
2020-05-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Har läst att nikotin sägs vara ett lika effektivt motmedel som Klorokin mot Covid19. Någon som vet om Alsing rökte eller snusade ?

Helt värdelöst med nikotin alltså.
Citera
2020-05-24, 21:39
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringmuskeldoft
Har läst att nikotin sägs vara ett lika effektivt motmedel som Klorokin mot Covid19. Någon som vet om Alsing rökte eller snusade ?
Adam feströkte ibland och snusade
Citera
2020-05-24, 21:59
Medlem
Har någon begravning skett än? Det är över en månad sedan han dog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in