2008-02-12, 22:43
Medlem
Octavianuss avatar
Det r s att jag har en olaglig version av final cut pro 6 (eller tja, hela final cut studio 2) som jag krt med och redigerat med, funkat superbra. Men fick fr mig att installera lite mer n bara programmen, s jag installerade lite innehll ocks. Vilket jag gjorde genom att kra hela instelationen igen, men denna gngen trycka i lite grejer jag ville ha med. Men nr jag ska kra ett gammalt projekt jag jobbat med, gr det inte att ppna det kommer upp en ruta dr det str
Fil's format too new for this version of the aplication.

Hur det nu kan bli s, d det r samma program och sensate versionen av programmet.

Hur fr jag detta till rtta?
Citera
2008-02-12, 22:46
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
Det r s att jag har en olaglig version av final cut pro 6 (eller tja, hela final cut studio 2) som jag krt med och redigerat med, funkat superbra. Men fick fr mig att installera lite mer n bara programmen, s jag installerade lite innehll ocks. Vilket jag gjorde genom att kra hela instelationen igen, men denna gngen trycka i lite grejer jag ville ha med. Men nr jag ska kra ett gammalt projekt jag jobbat med, gr det inte att ppna det kommer upp en ruta dr det str
Fil's format too new for this version of the aplication.

Hur det nu kan bli s, d det r samma program och sensate versionen av programmet.

Hur fr jag detta till rtta?

testa instalera igen utan allt extra innehll och se om det fungerar?
Citera
2008-02-12, 22:47
Medlem
Octavianuss avatar
jag provade det, men utan att avinstalera. Hur gr man det igentligen p en mac, bara slngat i papperskorgen?
Citera
2008-02-12, 22:54
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
jag provade det, men utan att avinstalera. Hur gr man det igentligen p en mac, bara slngat i papperskorgen?

r absolut inte expert, men hngt lite i macforumet och anvnder mig sjlv av programmet AppZapper som tar bort program.

Sk p google
Citera
2008-02-12, 23:18
Medlem
Durkslags avatar
Jag r inte heller srskilt duktig p snt hr, men leta upp plist-file(rna) i (User)/Bibliotek/Preferences och radera dem.

Finns skert massa filer p andra stllen ocks.
Citera
2008-02-13, 19:52
Medlem
Octavianuss avatar
ok, ingen med bra koll, som vet vad som ska gras?
Citera
2008-02-14, 10:46
Medlem
Octavianuss avatar
jag kom p det, det fanns ju uppdateringar som jag uppdaterat till frut, den som fin nu r 6.0.2 inte 6.0.0

Nu funkar det iaf. S nu vet ni det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in