2004-12-26, 23:03
Medlem
James Fjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferocius
Är det nån här som vet vad det där lilla hålet på munstycket på handtaget till dammsugarer gör för nytta?

Hålet med den där lilla plastbiten man kan skjuta så att hålet öppnas eller stängs?

Är det för att man ska minska suget när man dammsuger? Eller att det ska vara lättare att ta ut nåt skräp som har fastnat? It doesn't make any sense.
Eller är det bara där för att man ska bli irriterad för att det låter så jävla illa när man öppnar hålet? Eller för att man ska ha någonting att fråga om?

weird... har aldrig haft nytta av det i alla fall...

det är väl till för om man vill kika lite på dammråttorna?...det trodde jag iallafall!
Citera
2004-12-26, 23:15
Medlem
Panodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
ungefär som ferocius skrev..
Vad har ferocius skrev med det här att göra? Eller menar du att man ska justera suget när man stoppar draken i röret så den inte suger för hårt?
Citera
2004-12-26, 23:39
Medlem
Gwyllyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferocius
Är det nån här som vet vad det där lilla hålet på munstycket på handtaget till dammsugarer gör för nytta?

Hålet med den där lilla plastbiten man kan skjuta så att hålet öppnas eller stängs?

Är det för att man ska minska suget när man dammsuger? Eller att det ska vara lättare att ta ut nåt skräp som har fastnat? It doesn't make any sense.
Eller är det bara där för att man ska bli irriterad för att det låter så jävla illa när man öppnar hålet? Eller för att man ska ha någonting att fråga om?

weird... har aldrig haft nytta av det i alla fall...
Det är för att man ska kunna se vad man får in i dammsugaren, såklart!
Citera
2004-12-27, 01:05
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gemini3
ungefär som ferocius skrev.. t.ex. om du fastanr med munstycket i en matta, då öppnar du det hålet och vips så är det mycket lättare att komma loss..
Då brukar jag stänga av den eller sätta foten på mattan och dra bort munstycket från mattan.
Jag har aldrig öppnat luckan till hålet för att jag fastnat i nån matta, den måste finnas där för att veka pensionärer ska kunna få loss munstycket.
Citera
2004-12-27, 05:19
Bannlyst
Vi dammsuger inte. Vi spolar av golven med högtryckstvätten...

// Roger P.
Citera
2004-12-27, 07:14
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson

// Roger P.

??
Bor du i stian eller?
Citera
2004-12-27, 13:22
Medlem
BalleKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson

// Roger P.

Har ni inte halm på golvet där du bor?
Citera
2006-10-13, 21:04
Medlem
SamBams avatar
Vad kan jag bygga av min dammsugare?

Tja ba, har införskaffat mig en ny dammsugare vad kan jag göra med min gamla dammsugare den är fortfarande i bra sugskick. Första tanken var att jag skulle göra en damsugare av den men den suger för hårt och konstant, så vad kan man konstruera av min dammsugare?
Citera
2006-10-13, 21:15
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Tja ba, har införskaffat mig en ny dammsugare vad kan jag göra med min gamla dammsugare den är fortfarande i bra sugskick. Första tanken var att jag skulle göra en damsugare av den men den suger för hårt och konstant, så vad kan man konstruera av min dammsugare?
Nja om det går att flytta slangen till utblåset så går den väl med förlängningssladd att ha som lövblåsare.
Citera
2006-10-13, 21:29
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Bygg en såpbubble-maskin!
Det låter faktiskt intressant, hur gör man det?
Citera
2006-10-13, 21:33
Medlem
Rally
http://www.youtube.com/watch?v=RLdBozP6ZUs

Japaner.... Bästa reklamen någonsin? Hayabusa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=yG2PvYPOD1w
Citera
2006-10-13, 21:39
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Rally
http://www.youtube.com/watch?v=RLdBozP6ZUs

Japaner.... Bästa reklamen någonsin? Hayabusa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=yG2PvYPOD1w

Rally blir det i morgon när och om man avnjuter alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in