Vem vet, men enligt fass står det inget speciellt om bensodiazipiner och Campral. Dock är det ju alltid en chansning när man blandar läkemedel, även med läkares insyn/inrådan.
Jag kan varken säga bu eller bä, men går jag på magkänslan så ska det inte spela så stor roll, men så är jag ju bara hobbypharmaceut(eller hur det stavas).
Från fass iaf:" Användning av andra läkemedel:
Behandlingseffekten kan påverkas om detta läkemedel tas samtidigt med vissa andra läkemedel. Detta gäller exempelvis vissa smärtstillande och antiinflammatoriska läkemedel som innehåller t.ex. acetylsalicylsyra, diklofenak, ibuprofen och ketoprofen, vissa andra läkemedel mot alkoholberoende som innehåller disulfiram eller naltrexon samt läkemedel som används vid kärlkramp och högt blodtryck som innehåller diltiazem.
Tala om för din läkare eller farmaceut om du tar eller nyligen har tagit andra läkemedel, även receptfria sådana."
Har en polare som tar Campral som även brukar trycka i sej lite varierande Benso. Mestadelen Ikorivil och Xanor utan några direkta komplikationer, så det bör ju inte vara annorlunda med Phenazepam så go for it säger jag!