2008-02-12, 14:47
Medlem
understrecks avatar
Jag brukar vakna av att mina kompisar tar mig på kuken. Eller tvärtom. Alltså att jag vaknar av att deras kompisar tar på deras kukar.
Citera
2008-02-12, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av understreck
Jag brukar vakna av att mina kompisar tar mig på kuken. Eller tvärtom. Alltså att jag vaknar av att deras kompisar tar på deras kukar.

GAY?
Citera
2008-02-13, 01:34
Medlem
Dude The Rudes avatar
Citat:

Det här tror jag är betydligt vanligare än det fenomen trådskaparen beskriver.
Citera
2008-02-14, 13:50
Medlem
Larsjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dude The Rude
Det här tror jag är betydligt vanligare än det fenomen trådskaparen beskriver.

kanske bland dina vänner...
Citera
2008-02-14, 20:21
Medlem
Dude The Rudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsjuden
kanske bland dina vänner...

Ville med mitt skämtsamma inlägg påskina att diskussionen i tråden ligger på en extremt låg nivå. Det gick dig tydligen över huvudet. Intressant att du blir så defensiv. Erfarenheter att dela med dig av?

mvh
Citera
2008-02-16, 19:41
Medlem
skuurts avatar
Citat:

Är det du på din bild?
Isonna fall vill jag fråga ifall jag kan vara med dig och dina kompisar nån gång?
Citera
2008-02-16, 19:48
Moderator
Humbugs avatar
Hej! Jag heter Humbug!

Min åsikt i frågan är att du säkerligen kommer åt penis då och då under sömnen. Man rör sig mycket på natten så det är inte helt otroligt.

Morgonstånd är för övrigt ett väldigt känt fenomen som uppträder hos i stort sett alla män.
Citera
2008-02-19, 19:31
Medlem
Bastumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betaway
Ligger man och tar sig på kuken när man sover? Jag antar det här eftersom att det är ett naturligt ställe att ha handen på men är osäker eftersom att jag brukar vakna av att jag (För privat)

Ja, alla män gör det. Det är en del av vårt DNA som styr det beteendet. Tjejer gör det bara om de har en pojkvän...
Citera
2008-02-20, 10:05
Medlem
Psynovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastumannen
Ja, alla män gör det. Det är en del av vårt DNA som styr det beteendet. Tjejer gör det bara om de har en pojkvän...

Haha what?

Tror du allvarligt att tjejer bara gör det om de har pojkvän?.. eller var det på skämt?
Citera
2008-02-20, 10:09
Medlem
någotfints avatar
Dum tråd är dum.
Citera
2008-02-20, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av någotfint
Dum tråd är dum.

Smart?
Citera
2008-02-22, 09:44
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betaway
Ligger man och tar sig på kuken när man sover? Jag antar det här eftersom att det är ett naturligt ställe att ha handen på men är osäker eftersom att jag brukar vakna av att jag (För privat)
Vad förväntar du dig för svar på frågan egentligen?

Rimligt är att anta att en del gör det och en del inte gör det.
Du lär knappast finna något forskningsresultat som säger att antingen alla eller ingen gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in