2008-06-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oppressed
Kärringen som intervjuvar tar ändå hem priset för bästa reaktion när en av herrarna talar om sitt finaste minne från utekvällarna i storstaden.

Är det den här kärringen: http://www.youtube.com/watch?v=dpwxIIYmdSI ?
2008-06-08, 22:40
Medlem
SanTiagos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Är det den här kärringen: http://www.youtube.com/watch?v=dpwxIIYmdSI ?
Det där var ju hur kul som helst, jag hoppas att det är den filmen ni kommer att länka till sen.
2008-06-08, 23:01
Bannlyst
Jag vill också passa på att fråga efter en film, Jonas Åkerlunds fejkdokumentär "Bakom fiendens linjer" (tror jag den hette) som visades på TV4 i samband med Artister mot Nazister-galan någongång i slutet på 90-talet om jag inte minns fel. Det var det bästa jag sett i hela mitt liv men jag kan inte hitta den någonstans, har sökt igenom hela internet och mailat TV4 och Åkerlund utan resultat. Snälla, är det verkligen ingen här som lyckades spela in den?
2008-06-10, 13:49
Medlem
otlass avatar
Vet vilken dokumentär som menas och dom hade även besök av Jonny från Västerås och säkert några fler från Vestra Aros Stormavdelning. Kommer ihåg när Häggen jagade den där 35kg AFA killen. Tänk att man som medlem i AFA orkar anmäla att man blivit misshandlad, vad fan tror dom. Det är ju som en polare till mig som vart jätte förvånad när han åkte på stryk första gången. Han var tidsenlig skinhead med 14 hålare med instoppade camobrallor och bombare. Men han anmälde inte iaf haha.
2008-08-01, 16:08
Medlem
Är det verkligen ingen som har dokumentären från eskilstuna?
Har letat överallt efter det. Vore skit kul att få se den igen....
2008-12-02, 17:04
Medlem
Dokumentären heter "Korsets Dag" och handlar om att Eskilstuna skinsen skall få en lokal i stan som stöds av ABF.

Och Kenta håller på Gnaget, absolut inte Bajen!
2008-12-02, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nutter
Och Kenta håller på Gnaget, absolut inte Bajen!
Som om det vore något att vara stolt över. Karln är ju halvt efterbliven, stackaren.
2008-12-02, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Som om det vore något att vara stolt över. Karln är ju halvt efterbliven, stackaren.

Ja det e han verkligen, känns mest pinsamt att han är Gnagare. Men han är dock rätt kul att se på. Finns inget bättre än att se en massa nazister prata politik på fyllan...
2008-12-03, 17:29
Medlem
Mirindas avatar
Jag undrar om någon vet var man kan få tag på en dokumentär om nynazister som sändes -97. i ett program som hette Elbyl, handlade om nordland b.la. Tacksam för svar.
2008-12-03, 17:37
Medlem
johnny_viciouss avatar
Diskussioner om dokumentärer, även om de är nazistiska tas i TV-forumet. Flyttar tråden dit.

//Mod
2008-12-03, 17:45
Medlem
Cineastens avatar
Eftersom frågan i TS inlägg är besvarad låser jag tråden.
/Mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in