Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-02-04, 20:19
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Japp, men jag gjorde inte mer än vad Burns gjort i sina två inlägg. Du kan kolla de raderade inläggen.
Nja... Liten skillnad var det, och det behövs inte mer innan man går över gränsen mellan tillåtet och ajjabajja.

/mvh ikh
2008-02-04, 20:19
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Ehe? Det jag ser är en veckas avstängning för brott mot 1.06.

/mvh ikh

Ja, dvs ihopkoppling av konton..
I detta fall som tråden berör har inte detta skett.
2008-02-04, 20:35
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nja... Liten skillnad var det, och det behövs inte mer innan man går över gränsen mellan tillåtet och ajjabajja.

/mvh ikh
"sammankoppling av konton" i mitt fall innebär minst alla konton som tas upp i tråden om amnesti. Sedan tillkommer det även fler där fel har begåtts. För den "lilla skillnaden" blev det 1 veckas avstängning. Det var helt omöjligt att säga "du pekade ut den personen".
2008-02-04, 20:38
Medlem
ikhs avatar
Citat:
"sammankoppling av konton" i mitt fall innebär minst alla konton som tas upp i tråden om amnesti. Sedan tillkommer det även fler där fel har begåtts. För den "lilla skillnaden" blev det 1 veckas avstängning. Det var helt omöjligt att säga "du pekade ut den personen".
Visst var det en enligt mig ett onödigt hårt straff, men samtidigt så borde du som fd. moderator ha stenkoll på vart gränsen går, och hållt dig på rätt sida.

/mvh ikh
2008-02-04, 20:39
Medlem
Deannas avatar
Citat:

Om du nu vill ifrågasätta din egen varning/avstängning från 10 juli 2007 så ber jag dig att ta det med tobes.. Inte här..
2008-02-04, 20:50
Medlem
För att citera C M Burns "Du är ett stort fult troll". Ett hatiskt utbrott och ett klart övertramp! Minst en veckas avstängning och med en varning i handflatan!
2008-02-04, 20:54
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albaniensson
För att citera C M Burns "Du är ett stort fult troll". Ett hatiskt utbrott och ett klart övertramp! Minst en veckas avstängning och med en varning i handflatan!

Som sagt.. hör av dig via PM till mig..
2008-02-04, 20:54
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Kan någon tala om för användaren C M Burns att sluta med personangreppen.

Det känns som att det är helt okej med förtal. För när man frågar en moderator om dom kan gå igenom ens mailbox och se vad folk har skickat till en eller för den delen när man startar en tråd för att få deras uppmärksammhet då belönas man med en veckas avstängning.

Lite svårt att inte gå OT när man får höra av ( enligt mej) den största idioten på FB att man har asperger adhd damp utvecklingstörd osv.

Det värsta av allt är när personen sen kan skriva en massa lögner om en när man har åkt på en veckas avstängning. Saker som om att han har bett personen i fråga att ta det i pm. Vilket aldrig har hänt mej,det enda jag har fått i min mail är förtal. Och aldrig nån uppmaning att ta det i pm som en viss person påstår sej att han har messat till mej.
2008-02-04, 20:56
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Som sagt skicka RP på inläggen och låt dem som har det som uppgift att avgöra om det är ett regelbrott eller inte. Istället för att spela Allan i en tråd.

/mvh ikh
2008-02-04, 20:56
Moderator
tobess avatar
Citat:
0.6. Frågor om låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM

Dessa frågor ska alltid tas med moderatorn via PM i första hand.

*klick*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in