2010-08-04, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzbitch
Kan ögat vänja sig så att man ser hyffsat när det är bäcksvart ute?

Om du har problem med mörkret så kan du ställa dig i en skog eller något innan ditt mission, blunda i ca 5min,öppna sedan ögonen, Du kommer se bra som fan faktiskt, militärer använder den tekniken Inte när de målar men..
Citera
2010-08-08, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzbitch
Kan ögat vänja sig så att man ser hyffsat när det är bäcksvart ute?

Det är inte sant, men du lär dig tolka olika signaler & ljud när man målat nätter ett par gånger.
Citera
2010-08-10, 23:42
Medlem
Smygrökarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Måste jag fråga er som målar på dagtid, antar att ni gör det på lagliga väggar för inte kör ni en bombing-runda i city direkt alt slänger upp pieces i tunnlar m.m?
Jag brukar bomba öppet på dagen, om det blir knas så är det bara att försvinna in i någon affär eller nått..
Citera
2010-08-12, 23:42
Medlem
kan väl dra nån krumelur mitt på dagen. Men det som verkligen är skönast är att börja lägga när det börjar bli natt och sen ser man solen gå upp!
Citera
2010-08-13, 00:12
Medlem
ischs avatar
Jag gillar att vara ut när det börjar bli morgon. Underbart att se solen gå upp efter en skön natt.
Citera
2010-08-13, 00:40
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jag gillar att vara ut när det börjar bli morgon. Underbart att se solen gå upp efter en skön natt.

Så jävla rätt ! , gör precis detsamma. Brukar gå fint att bomba hela morgonen då alla svenssons ligger i sina sängar och tittar på Nyhetsmorgon hehe

Mvh Billy.
Citera
2010-08-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch

brukar bli så för mig med ibland blir det mot kvällen när man inte har nåt att göra
Citera
2010-08-17, 00:02
Medlem
nocommentss avatar
från klockan 8 på morronen till 9 på kvällen föredrar jag .
Citera
2024-08-15, 01:33
Medlem
floraflaps avatar
På natten när det är tyst och man kan fokusera bättre. I tystnaden
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto